pondělí 1. května 2023

Stránka podle sketche - scrap párty duben / IVKA

V poradí štvrtá tohtoročná scrap party je za nami. Kto sa zúčastnil tak vie, že sme tvorili podľa parádneho sketchu od Jani S. A ten kto svoju stránku ešte nestihol pridať do albumu tak toho sa dnes pokúsim navnadiť a inšpirovať a možno si podobnú stránku vytvorí dodatočne

Janička sketch navrhla priamo pre aktuálny ML kit Rozkvetly den, ale ja som siahla po minuloročnej kolekcii Jarní zahrada, z ktorej som toho zatiaľ moc nevytvorila tak to bolo treba napraviť. 

Neviem prečo, ale k tomuto kitu sa mi páčia viac čiernobiele fotky. Jednu takú vo formáte 10x15 som si upravila a vytlačila. Tentokrát som sa držala sketchu na 100% a nič extra som na ňom nemenila

Z farebných papierov som si vybrala 3 a tie som narezala na rozmer, ktorý som použila ako podklad pod fotku. Nápis RODINA sa k fotke vyslovene pýtal, podlepila som ho 3D páskou. Pridala som kvetinky, ktorých je medzi výsekmi neúrekom, doplnila štítok s dátumom a nálepkové frázy, na záver pár enameliek, prskancov a stránka bola hotová. 


A keď už som mala kolekciu Jarní zahrada na stole tak som si vyrobila ešte jednu bonusovú stránku. 


Verím, že ste si scrap párty užili a vaše albumy zaplnili ďalšie parádne stránky. Kto sa na tvorenie ešte len chystá nezabudnite sa pochváliť na FB stránke alebo na Instagrame

Krásny prvo májový deň vám želám

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover