pátek 14. července 2023

Kruhová řezačka v akci / MIRKA

Krásný den!  Mám velkou radost, že je tady léto a sluníčko, čas výletů a k němu úžasný kit Na cestě, který se hodí ke všem výletům u nás. Ale jak jste mohli už vidět u Ivky tady, klidně i k fotkám od moře. Taky experimentujte, všechno je dovolené ;)

My letos ještě moc fotek z výletů nemáme, tak jsem zabrouzdala do minulosti (v tomhle jsou nějaké ty restíky skvělé)  a našla jsem jeden výlet, který se mi docela hodí ke kitu.

Pro mou scrapbookovou stránku jsem se rozhodla použít celou zelenou čtvrtku z kitu,  do které jsem vyřízla kruh. Při mém nedávném úklidu jsem našla totiž i pár zapomenutých pokladů. Jedním z nich byla kruhová řezačka,  kterou jsem si pořídila hned na začátku mého scrapování. Přidávám si ji k ostatním řezačkám a pomůckám hezky pod ruku a snad ji budu používat častěji. Ještě že tyhle ty naše scrapbookingové poklady nemají omezenou dobu spotřeby, hihi.

Vyřízla jsem si teda do papíru kolo (s řezačkou je to záležitost pár vteřin, jde to jako po másle). Díru jsem pak podložila obyčejnou bílou čtvrtkou a začala zdobit. 

Vyřezávací šablony s motivem mraků a sluníčka jsou úžasné. Dotváří atmosféru počasí a zároveň vyplní místo, které jsem nechtěla nechat volné. Líbí se mi i proto, že často používám při tvoření motiv kytek a větviček a tohle je opravdu příjemná změna!

Se spodní částí jsem si trošku pohrála a zkoušela různé rozmístění různých výseků. Nakonec to dopadlo teda takhle :) Ty hory jsou asi trošku předimenzované na ten malý kopeček, který jsme si vyšlapali, ale nevadí.

Po nalepení všeho se mi stránka pořád zdála taková nedokončená a tak jsem použila svůj starý trik - když nevím co, přidám něco tmavého kvůli kontrastu. Vytáhla jsem jehlu a tmavě hnědý ito provázek a zvýraznila jsem vyřezané kolo pár stehy. Tím jsem byla spokojená a stránku považuji za hotovou :)

Užívejte léto, cestujte, výletujte, ať máte krásné vzpomínky ;)


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover