úterý 11. července 2023

NA CESTĚ a šití na stroji / IVKA

Ahojte všetci, želám Vám krásny utorok. Leto sa Nám na plno rozbehlo a ja som tu s novou inšpiráciou na layout z kolekcie NA CESTE.

Rozmýšľala som čo nové vymyslieť až som narazila na layout od Evy Pizarrov a bolo rozhodnuté, ale ešte pred tým ako Vám ukážem čo som vytvorila chcela by som sa na chvilku povenovať šitiu papiera pomocou šijacieho stroja.

Využívate šijací stroj aj na papier? Ja som si ten svoj zaobstarala kvôli tomu a používam ho občas. Oproti ručnému šitiu to ušetrí veľa času, ale podľa mňa je stroj vhodnejší skôr pri rovných tvaroch.

Ja som sa tento krát rozhodla že si vyšijem "cestu" (keď už používam kit Na ceste :-) . Najprv som si ju predkreslila ceruzkou na papier a následne začala šiť, no ako som spomínala zaoblené tvary sú trochu oriešok (ale všetko je o tréningu) a ako sa vraví pomaly ďalej zájdeš.

Aj keď to nevyšlo úplne presne ako som mala v pláne, cesta bola na papieri (pre zvýraznenie som použila čiernu niť) na čo by som chcela upozorniť je, že ak plánujete prešívať viac vrstiev papiera základ je nepoužiť na zlepenie obojstrannú pásku. (lepšie nejaké tekuté lepidlo, ktoré zaschne) Páska sa Vám bude lepiť na ihlu, môže sa začať trhať niť, príp aj papier.

Pokračujeme ďalej, do voľných miest som pridala farebné papiere, ktorých tvar som prispôsobila tomu vyšitému (to dalo tiež trochu zabrať, keď si to nepripravis dopredu), rozmiestnila som fotky a začala postupne pridávať jednotlivé ozdoby: výseky, samolepky a pod. až kým som nebola spokojná.



A ďalšia cestovateľská stránka môže ísť do albumu. Ako sa Vám páči? Ja mám také zmiešané pocity či som nemala pridať ešte niečo, ale zase nechcela som to veľmi preplniť. 



Ak by Vás ešte niečo zaujímalo k šitiu papiera kľudne sa v komentároch pýtajte. Budem sa tešiť zase na budúce. Užívajte leto a dokumentuje.


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover