úterý 18. července 2023

Jednoduché minialbum JE KRÁSNĚ / ADÉLA

Hned při vybalování kitu Je krásně jsem měla představu, že vytvořím otevírací přáníčko, protože romantické květinové motivy k tomu vyloženě vybízejí…Ale pak se to nějak zvrtlo a najednou se mi na stole objevilo jednoduché minialbum. Stačí jedna bílá čtvrtka, pár PL kartiček a rychlé minialbíčko je na světě.

Aby se stránky nerozevíraly, můžete ho převázat stuhou nebo gumičkou, já jsem udělala přetahovací manžetu z vellumu. Největší květinový výsek je ještě podlepený pěnovou páskou.

Základ je vystřižený z jedné čtvrtky a jednotlivé díly jsou polepené fotkami nebo kartičkami.

Fotky jsem doplnila jemnými výseky z kolekce Na cestě.


Tenhle drobný trik používám moc ráda. Kruhový výsek je přehnutý napůl a vlepený mezi dvě kartičky. Volnou polovinu pak nalepím na základ a překryju kartičkou. Vzniknou tak další dvě křídla/stránky uprostřed.


Nové textové šablony by rozhodně neměly uniknout vaší pozornosti, jsou skvělé, univerzální a vaše stránky i alba skvěle doplní.


Ještě kraťoučké listování. Pár fotek a vzpomínka na jeden prima den.



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover