pondělí 24. července 2023

NA CESTĚ a samolepky v akci / ANNIE

Krásný letní den, dneska pro tebe mám rychlou inspiraci a taky trošku challenge. Máš doma samolepky? Používáš? Máš jich hodně, tak jako já a bojíš se je použít? A nebo si je šetříš? 

Já samolepky miluju. Jsou součástí každého kitu, takže si nemusím lámat hlavu, jestli mi budou ladit. Na rychlé šup šup tvoření jako dělané. Se samolepkami můžeš tvořit celé stránky, jsou ideální pro tvorbu mini albíček a bombové při tvorbě přáníček pro kámošku, která ti zavolá, že jej potřebuje nutně teď hned. Nej pro milovníky různých deníčků, ještě lepší na plánování.

Neboj se a prostě je použij, lupni je tam. Pokud máš v oblibě nějaký speciální aršík kup raději dvakrát. V obchůdku je jich nepřeberné množství tady.  

Mezi mé oblíbené patří např. mini abecedy, fráze a štítky

Já si dala tentokrát závazek, že do svého diáře a HP deníčku zkusím použít právě jen samolepky, fotky, a něco na psaní

Použila jsem samolepky z kolekce Na cestě a opravdu jsem jimi nešetřila

Byla jsem překvapená, co vše s nimi zvládnu vytvořit. V planneru i deníčku jsem si přelepila dny v týdnu. Použila jsem abecedy pro nadpisy a fráze pro doplnění. Větší nálepky mi vyplnily hluchá místa. Vůbec jsem tentokrát nepotřebovala vzorovaný papír. Pro důležité momenty v týdnu jsem použila maličké tečky, drobnější nálepky (lístek, klobouk), které bych třeba jinak nevyužila. 


Pomocí samolepek si můžeš vytvořit třeba i záložku. Kreativitě se meze nekladou. Je tisíce možností.  



Znáš to, kdo si hraje, nezlobíTak to zkus já se bavila.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Ahoj,mužů se zeptat na jaký sešit to je.Dík

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj pokud myslíš sešitek jde o Heidy swapp a jinak planner mam hobonichi

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover