pátek 7. července 2023

Minialbum na kroužku / MÍŠA

Ahoj holky (a kluci?)! Blog se nám pomalu plní dovolenkovou inspirací z nejnovější kolekce NA CESTĚ a je to velká paráda! U nás doma se ale na dovolenou nechystáme a zatím zdraví moc nepřeje ani výletům. Tak jsem si z kolekce střihla minialbum na kroužku s fotkami z jarního rodinného focení.

Znáte minialbum na kroužku? Je velmi jednoduché a tedy vhodné i pro úplné začátečníky. Kroužky seženete v nejrůznějších barvách a průměrech a kromě kroužku budete potřebovat v podstatě už jen děrovačku. Postačí vám klidně obyčejná kancelářská, ale já používám crop-a-dile kleště na průchodky, které mají 2 různé průměry dírek.



Konec konců i ty
průchodky můžete použít – já použila 1 zelenou na titulní stranu. 

Mimochodem věděli jste, že průchodky existují nejen v různých barvách, ale i tvarech? Já mám doma třeba ve tvaru srdíčka, hvězdičky nebo kytičky.


No ale zpátky k albíčku. Celé album je ve
formátu cca 5x7,5 cm. V mobilu jsem si tedy fotky nakolážovala tak, abych měla dvě na běžném rozměru fotky 10x15. Fotky jsem pak prokládala papíry a výseky z kolekce NA CESTĚ nebo třeba acetátem z téže kolekce. 




Využila jsem i vyřezávací šablony nápisů, které jsou podle mě naprosto dokonalé. 


Celé albíčko si můžete prohlédnout také na videu:


Tak co, vyzkoušíte? Je to fakt rychlovka




To je ode mě prozatím vše a budu se těšit zase příště. Užívejte léta!


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover