pondělí 29. dubna 2024

Simba má narozeniny POJĎME SLAVIT / IVKA

Ahojte, želám vám pekný štart do nového týždňa. Tak toto sa fakt podarilo, nová kolekcia POJĎME SLAVIT je tu. A že je dokonalá o tom sa asi ani nemusíme veľmi baviť. Silvie_art to proste umí. Už sa teším na všetku tú nádheru ktorú z nej uvidíme. Ja som sa nevedela rozhodnúť čím začať a tak som išla na “istotu” a ako prvú som vytvorila veľkú narodeninovú stránku


Začala som vyrezávaním kruhov rôznych veľkostí.



Následne som si ich rozložila na stránku aby som zistila či ich mám dosť. Chcela som vytvoriť niečo ako girlandu, ktorá bude cez celú stránku. 

Pridala som fotku a jeden z výsekov s nápisom Happy Birthday, všetko zatiaľ na “nečisto”. Neviem ako to máte vy, ale ja si vždy najprv celú stránku pripravím len tak “na nečisto” a až kým nie som spokojná tak ju lepím na pevno


Keďže sa mi stránka zdala veľmi biela, trochu som ju “zašpinila” pomocou farieb - farebnými fľakmi tak aby ladili. A rozhodla som sa ešte pridať na všetky krajné kolečka ITO provázky aby bol efekt girlandy dokonalejší



 


Doplnila som zvyšné zdobenie v podobe samolepky medveďa, pár výsekov darčekov a samozrejme na narodeninovej stránke nemôžu chýbať ani hviezdičky.



A to by som nebola ja keď by som na poslednú chvíľu predsa len niečo nezmenila aby som nakoniec zistila že vlastne tá pôvodná verzia bola predsa len lepšia. Máte to aj vy tak, že sa niekedy neviete proste rozhodnúť? 



Tak schválne ktorá finálna verzia sa vám páči viac? S modrým nápisom happy birthday alebo s tým ružovým? To by bolo pre dnešok všetko. Ďakujem za váš čas a budem sa tešiť na všetky vaše narodeninové výtvory. Určite sa nezabudnite pochváliť

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover