úterý 16. dubna 2024

Acetát na černém podkladu NA CESTĚ / MIRKA

Ahoj, moc vás všechny zdravím. Dnes mám pro vás inspiraci na (asi trochu netradiční) scrapbookovou stránku. Netradiční, protože jsem zvolila černý podklad, což u mě a tak celkově příliš časté není. 


Krom černého podkladu jsem spotřebovala rámečkový z loňské kolekce NA CESTĚ. Obojí se fakt ,,skvěle” fotí hihi. 



Z acetátu jsem si vystřihla pár rámečků a rozmístila je na černou čtvrtku. Zkoušela jsem samozřejmě nejdřív na vzorované, ale není to ono. Ta černá tomu dodá ten správný náboj. U toho stříhání a manipulování se čtvrtkou mám takový malý tip. Při manipulaci držte acetát v ubrousku nebo rukavici. Já si to bohužel ohmatala a jak jsem se snažila pak vyleštit, tak se mi povedlo některé rámečky poškrábat. Nakonec to není zas tak vidět, ale mohlo to být bez škrábanců že jo. 



Rámečky jsem si podlepila fotkami a pod dva jsem ustřihla kus ,,mapy”. Tu najdete na této čtvrtce vlevo nahoře. V kolekci najdete taky několik skvělých journalingových kartiček. Jedna z nich se mi velikostně hodila, takže šup tam s ní. Pak už jen vymyslet text tak, aby tam vyšel tak akorát. Na zbytek volného místa, kam se mi to hodilo, jsem už jen rozmístila výseky, výseky mráčků a puffy samolepky.



Jinak pokud hledáte bezplatnou mobilní aplikaci na kolážování, kdysi dávala tip Annie a já to jen znovu připomínám - Live Collage. Je skvělá a hlavně v bezplatné verzi toho nabízí opravdu spoustu. I já jsem si v ní připravila koláž fotek pro tuto stránku. 



No a nakonec mám na vás otázku. Co vy a černé pozadí na stránky? Děláte - neděláte? Líbí - nelíbí? Dejte mi vědět sem do komentářů nebo na Instagram, budu moc ráda ;). Mějte se moc krásně, těším se na příště ;) a to už bude nová kolekce! 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Zdravím, chtěla jsem se zeptat na ten Live College. To funguje jen pro Apple? Nebo jaký je přesný název té aplikace? Hodilo by se mi ve volných chvílích upravit fotky už v mobilu :) Používám stále picassu a mám pocit, že stále na ní nic nemá.. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. Je to i pro android a ta aplikace se jmenuje přesně Live Collage - turbo collage. Tak snad se to takhle bude dát najít 🤗

      Vymazat

Pin It button on image hover