pondělí 22. dubna 2024

PRVNÍ ROK a stránka do alba / DENISA

Ahoj, všichni. Jistěnetrpělivě vyhlížíte novou kolekci POJĎME SLAVIT. Jsem na tom stejně. Ale než dorazí, mám tu stránku z kolekce PRVNÍ ROK. Tak se na to pojďme podívat.


Na tuto stránku jsem použila pouze výseky, chtěla jsem, aby stránka byla spíš jednoduchá, minimalistická.


Nejprve jsem si vytiskla fotky, které jsem následně nastříhala tak, aby mi pasovaly do rámečků. Ty jsem pak pomocí lepidla přilepila k fotce.


Fotky jsem poté rozložila na stránku, přilepila oboustrannou lepící páskou a postupně přidávala výseky. K balónkům jsem pak vyšila šňůrky a stejně tak jsem vyšila pár obláčků.


To je ode mě pro dnešek vše. Mějte se krásně.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover