úterý 5. března 2019

PAGE KIT projekty / PETRA

Už je to pár dní, co vyšel nový březnový page kit, plný barevných trojúhelníků, kaktusů a diamantů. Já jsem se ale tuze zamilovala do minulého, únorového. Dneska vám ukážu, jaké velké stránky jsem z něj nalepila.
 

První stránka vznikla hlavně proto, protože se mi líbily všechny ty malé čtverce na kartičkovém papíře, který byl součástí kitu, ale teď už si ho můžete ulovit i samostatně. Na bílou strukturovanou čtvrtku jsem si nejprve rozmístila všechny vystřihnuté čtverečky, které mi barevně a tematicky ladily s fotkou. 
 
K horním kartičkám jsem přidala dva proužky papírů a také nějaké výseky.
 
Ke spodnímu okraji jsem nalepila větší pruh puntíkovaného papíru, přes který jsem umístila další kartičky a výseky. Tady jsem přidala i ty kruhové, aby na celé stránce nebyly jen čtverce. Hodilo se mi sem i samolepkové kolečko z extra aršíku. Nalepila jsem také - v DT velmi oblíbený - výsek sklenice, do které jsem protentokrát zavřela srdíčkové lízátko. Kousek nad všechny tyto ozdoby jsem přidala nápis MILUJEME TĚ, který je jako stvořený pro velké layouty. 
 
Pod fotku jsem vsunula výsekový proužek a kraftovou visačku s kouskem provázku – provázek je z visaček na oblečení z Lidlu, každý kousek si schovávám. Úplně nakonec jsem smotala pod fotku kus bílé nitě a udělala ještě pár kaněk tuší. Tušila jsem, že se něco stane a stalo! Samozřejmě, že jsem si tu nit do těch kaněk trochu namočila…! :D
 
Druhá dnešní stránka je velice jednoduchá. Jedná se o změť odstřižků, které mi z kitu zbyly. Naštěstí pro nás šéfky vymyslely úžasnou výsekovou čtvrtku, pro kterou jsou tyto zbytky jako dělané. Vzala jsem lepidlo a zaplnila postupně každou část. Fotku uprostřed jsem z každé strany také podlepila pruhovanými zbytky a vůbec mi nevadí, že jdou proužky jiným směrem než všechny ostatní.
 
K výsekům balónků jsem připevnila provázky a nalepila je na stránku. Některé jsem podlepila pěnovkou pro lepší efekt, stejně tak i mráčky. Do bílých pruhů jsem po celé stránce přidávala průhledná zamilovaná hesla, která byla součástí kitu. 
 
Perfektně se mi sem hodil velký nápis LÁSKA nebeská. Na závěr nesmělo chybět pár průhledných srdíček.
 
Poslední dnešní stránka je tak trochu srdcovka. Vytvořila jsem ji z nejkrásnějšího papíru z celé kolekce, který jsem si dlouho odkládala a pro který jsem chtěla nějakou opravdu speciální fotku. No a jelikož čekáme přírůstek do rodiny, tak co může být víc než fotka z ultrazvuku že… Abych trochu oddělila dřevěné výseky od papíru s motivem parket, použila jsem široký pruh vellumového papíru. Jeden rožek jsem ohnula pro ozvláštnění a celé dokola ručně prošila – přiznám se, že už mi to šití chybělo! :D To nejdůležitější – fotku, jsem umístila doprostřed stránky.
 
Journaling jsem se pro tentokrát rozhodla napsat na počítači a vytisknout. Není to špatné, ale asi se vrátím ke svému starému dobrému psacímu stroji. Konečně se dostalo i na úžasné kytičkové výseky a samolepky. Sáhla jsem i po dřevěných výsecích – dokonce i po tom největším z největších - láska. 
 
Z prvního layoutu mi ještě zbyly nějaké čtvercové kartičky, tak jsem jednu použila i tady. Vytvořila jsem druhý shluk kytek, doprovázený ještě dřevěným a průhledným srdíčkem. Tímto jsem vyždímala únorový page kit. Zbylo mi pár výseků a samolepek, ale těm určitě časem najdu vhodné místečko… A co jste z únorového page kitu nalepili vy? Pochlubte se na našich FB stránkách!

19 komentářů:

  1. krásní stránky všechny tři. A gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee Peti,především ti moc gratuluji a přeji hlavně hodně zdraví! Stránky máš parádní, a nápis láska nebeska, to ti holky udělaly asi na zakázku 😊 krásně to k fotce sedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem si neuvědomila, že ho mám vlastně na obou stránkách :-D děkuju ;-)

      Vymazat
  3. Peti tak to je luxusná nálož. Jedna stránka krajšia ako druhá. Neviem sa rozhodnúť ktorá je ta najkrajšia pretože sa mi páčia všetky 3 😘❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, to je krása! Ale fakt... ten první jsem si musela uložit, ten mě úplně nadchnul. A vůbec bych nevěřila, že s ultrazvukovou fotkou může vzniknout tak pěkný layout... musím dětem taky dodělat :-) Krásná práce!

    OdpovědětVymazat
  5. Peti! Krása! Ta vyseková čtvrtka je luxusní! A moc se mi líbí rozvžení te první! ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou tak nádherné stránky, Peti! ❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se ti vydařily, Peti. Je až neuvěřitelné, kolik různých projektů může vzniknout z jednoho balíčku materiálů (kitu) a pokaždé je to prostě ve vašem podání nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, to super, kolko krasy si dokazala vytvorit. Ta vysekova stvrtka je perfisna uplne, ta je asi moja oblubena😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, musím si jich koupit víc do foroty :-D a na zbytky, jako dělaná ;-) kuju :-*

      Vymazat
  9. Peti tak tyto stránky se ti nesmírně provedly, jedna krásnější než druhá, ty ses teda vyhrála :-) a ten vellum má zjemnni, to je geniální:-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover