úterý 10. listopadu 2020

Další várka přání z vánoční mini sady / VALIKA

Ahojte,  konečne je to tu. Obdobie, na ktoré čakáme celý rok. Konečne môžeme robiť vianočné pohľadnice bez výčitiek. Navyše s novou kolekciou Šťastné a veselé to pôjde jedna radosť a ešte aj využijete zásobu ML kartičiek.


Úplne najjednoduchšie je kartičky navrstviť a použiť zásobu jednofarebných ML kartičiek, ktoré sú súčasťou takmer každého kitu.

Áno neodolala som a objednala som si novú šablónu. Neľutujem.

Opäť jednofarebná kartička, tentokrát rozmer 4x6 a úžasné vianočné šablóny z minulého roka, ktoré nikdy nevyjdú z módy a oplatí sa do nich investovať.

Farebný nadpis som podlepila bielym výsekom, aby viac vynikol na vzorovanom papieri. Napokon som ho ešte podlepila s výsekom vianočnejhviezdyvellum/pauzák.


Páči sa mi, že nápisy na kartičkách sú strategicky umiestnené v strede a výborne ich viete navrstviť použitím šablón rôznych tvarov.

Pokiaľ by ste chceli tak z tejto alternatívy môžete ľahko vytvoriť aj tzv. shaker card

Neodolala som a vytvorila som aj kruhové okno, ktoré sa k pohľadniciam veľmi hodí.

Táto pohľadnica má veľa detailov. Vždy je to o detailoch.

A tu ju máme – Princeznú so zlatou hviezdou na čele!

Dobre sa však pracuje aj len s detailmi. Tieto domčeky boli rozkošné, a preto som si vyrezala len špecifickú časť kartičky, aby presne pasovala do vianočnej gule

Doplnila som to výsekom vetvičky cesmíny a vločkami. Celková farebnosť a jemnosť tejto pohľadnice sa mi veľmi páči.


Nápad na túto pohľadnicu som mala v hlave okamžite ako som uvidela kartičky. Dokonalá scéna pohodovej vianočnej atmosféry.

Obraz scény som podporila s detailom na spodnej strane kartičky. Asi po tisíc rokoch som použila výsekovú raznicu, aby som vytvorila ozdobu na obruse.

Pri téme domova som zostala aj pri poslednej pohľadnici, ktorú som si pre vás dnes pripravila. Páčil sa mi nápad vytvoriť útulnú domácu scénu s visiacimi vianočnými ponožkami.

Našla som v zásobách aj miniatúrne svorky a tie použila na „prichytenie“ na poličku. Vyzerajú ako malé klince.

Ako sa vám páči táto nová sada? Už tvoríte vianočné pohľadnice alebo ešte len čakáte na vianočnejšiu atmosféru?

Pekný zvyšok dňa vám prajem,

Valika

15 komentářů:

  1. no to je zase nádhera a ty ponožky, jjj krása, asi se taky vrhnu na nějaké přáníčka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. diky moja ♥ ano urob si nejake pohladnice, hned sa budes lepsie citit ♥

      Vymazat
  3. Mohu se prosím zeptat, kde seženu mini svorky? 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je mi to velmi luto, ale ja neviem odkiaľ ich mám. mala som len tieto 2 svorky. od niekoho som ich dostala. mozno na nejakom workshope alebo v nejakom balicku. ospravedlnujem sa. ale budem hladat.

      Vymazat
  4. Vali, máš to totálne dokonalé! A krásne nafotene, ako vždy ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a ty visící ponožky to je moc povedené 🙂❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky Leonko ♥ hej aj mna pobavila ta predstava tej dokonalej vianocnej pohody pred krbom ♥

      Vymazat
  6. Juuu, z přáníček čiší taková pohoda:) Moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej Hanka diky ♥ tak presne o to som sa pokusala. pohodu som mala pri tvoreni a som rada ze je to citit aj z pohladnic ♥

      Vymazat
  7. Přánička jsou dokonalá , hned bych jedno ráda dostala :-) Blanka H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem Blanka ♥ kludne mi posli adresu a nie je problem ti jedno poslat ♥

      Vymazat
  8. Vali, ty nejen, že jsi mě zachránila, ale rovnou střihneš takovou nádheru 😍 nejvíc se mi líbí ten detail na tom ubruse, tu asi okopíruju sakum prdum celou 🤣 krásné ❤️ a nádherně nafocené ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ty si zlato ♥ tak ten obrus to je laska, to fakt a este je to aj jednoduche :-)

      Vymazat

Pin It button on image hover