středa 11. listopadu 2020

DÁRKY Z LÁSKY / Dárkové minialbum v krabičce / ANNIE

Krásný podzimní den! Minulý týden ti Adél ukázala, jak na skládané minialbum v krabičce a má ho nádherné, podívej. Myslím, že dárečků není nikdy dost a ty které vyrábíme z lásky, naši blízcí ocení o to víc.


I já ti dnes ukáži jedno mininalbum, které mají holky v obchůdku. Spolu s krabičkou dostaneš základ alba a také spoustu výseků. Jediné, co budeš potřebovat, jsou tvé fotky a stužku na svázání alba.

Já jsem ještě navíc doplnila dřevěné výseky a vellumové hvězdičky se srdíčky

Nejlepší jsou fotky 9x9 nebo menší čtvercové. Nemusíš se ale bát použít i obdélníkový rozměr, např. 10x7,5.

Album je pro mou neteřinku Emilku a rodičům udělalo velikou radost. I já jsem si lepení moc užila, i když natáčení celého procesu bylo pro mě něco úplně nového. Zase jsem se něco přiučila.

Na celé video se můžeš podívat tady.

https://youtu.be/9lsPxUWjptw

Annie

6 komentářů:

  1. annie mas to krasne. uzasne album, prekrasna mala modelka. parada ♥ a velmi sa mi paci ta tvoja duha? na nu tutorial nespravis ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle album je tak super produkt!!!! a to tvoje video!!! nadherne, jednoduche stranky ... no a duha!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata já vám tak děkuju😘😘😘 a duhu můžem někdy spáchat Vali na nějakém sejšn.. až budeme moct

    OdpovědětVymazat
  4. Anni tak to je nádhera, až i ukápla slzička, jak ta hudba je dojemná k tomu !!!! No okamžitě si to dám do košíku, tohle musím svým dětem taky udělat - Nádherné !!!!!!!! Blanka H.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné albíčko ❤️ a na duhu se taky hlásím! 😁❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover