pondělí 16. listopadu 2020

Stránky z kitu České Vánoce / JANA B.

Moc vás zdravím při pondělku a jdu s další várkou inspirace z nádherného kitu České Vánoce. Zas a opět jsem teď vděčná za ten mega skluz, který jsem nabrala. Kde jinde bych vzala vánoční fotky, než v loňském (a předloňském) albu. A tak mám dnes pro vás hned tři stránky, dvě kapsové a jednu velkou narozeninovou.


První stránka je z jednoho adventního týdne. Taková ta klasika, vánoční svetry, hvězdy, stromeček a trhy. Jelikož doháním, co můžu, není na žádné velké experimenty čas (a ani chuť), sáhla jsem tedy po kapse designu A a podle fotek si ji upravila pomocí Fuse Tool (k tomu mám i podložku a je fakt super, mnohem lepší než dlaždičky). 


Při tvoření jsem si uvědomila jednu věc: kapsové stránky teď trochu "odbývám". Žádné vychytávky, super zdobení nebo nedej-bože šití! Prostě jdu cestou nejrychlejší, vezmu si k ruce kit, projdu kartičky, dozdobím samolepkami a výseky a dopíšu texty. Díky tomu mám další stránky v albu.


Černé kartičky nepoužívám často, ale tahle se k té tmavé fotce hodila. A ještě ty domečky!


Druhá stránka je narozeninová. Když se jeden narodí těsně před Vánoci, je to pak prostě víc vánoční než narozeninové (a dvouletá slečna zatím ještě žádné konkrétní přání na téma oslavy naštěstí nemá).  Tady jsem se musela řídit designem předchozí kapsy. Tentokrát jsem neměla fotky do okýnek na kartičce "kouzelný čas", a tak jsem ji využila jinak. No a ty mentolové šaty, to bylo trochu dilema, zda je zařadit, anebo fotku ponechat diáři. Ale riskla jsem to.


No a ten dort! Poprvé pečený podle Lucky "Nesto" a už jiný nedělám. Právě teď se mi dokončuje v troubě na oslavu (konec pečícího okénka).


Přesouváme se k poslední stránce. Už dlouho jsem si neslepila jednu 12x12. Tady přichází druhé uvědomění: s velkými layouty si ráda vyhraju. A tohle byla láska. Napadlo mě použít jeden z výsekových nápisů (mrkněte sem, tady mají holky výsekové čtvrtky) a trochu si pohrát s podlepováním jednotlivých písmen. Z malých kartiček 3x4 to šlo výborně. Měla jsem opět spoustu fotek, které jsem vyrovnala do řady, a jednu velkou, na niž jsem našla hvězdičku tady


Tentokrát jsem nepoužila bílý podklad, ale našla jsem v zásobách tuhle světle šedou stránku. Nápis tak krásně vynikne. 


Já vím, jedna fotka se tam opakuje dvakrát, ale nechtělo se mi tisknout další a hlavně, ten moment, kdy se vaše batole pustí do dortu, prostě chcete! Hvězdu s fotkou jsem vyvýšila pomocí 3D čtverečků a ozdobila pár větvičkami z vyřezávacích šablon (jedna je zimní a druhá jarní od Lory Bailory). Kolečko s číslem je z novinkových visačkových výseků.


No a teď už "jenom" ty vánoční dny scrapnout, než to zase znovu začne. Těším se, co z kitu slepíte vy.

18 komentářů:

  1. Jani to je dokonala nádhera♥️ Uplne na mňa dychla vianočná atmosféra 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko. Děkuji moc! Já si to při tvoření taky užila a úplně si odvykla od toho listí 😂

      Vymazat
  2. Jani, to je nádhera! A jak v té červené všichni krásně ladite. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele a přitom to nebyl záměr, vánoční triko měla jen Ani na můj pokyn, ostatní si dělaji, co chtějí 😂 dekuju

      Vymazat
  3. Překrásné jako vždy - jakoby effortless, jak to jen ty umíš, ale já bych nad tím dumala 2 dny. Velká je D.O.K.O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to dva večery dalo. To se neboj 😂 moc dekuju, Jani ❤️

      Vymazat
  4. Veliká nádhera, Jani❤️ a ten dortik 😲 vypadá jak profi od cukrarky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miri, děkuji moc ❤️ určitě ho zkus, zatím mi vyšel vždycky a díky Lucce jsem za hvězdu 😂

      Vymazat
  5. Jani, krásné, vyladěné stránečku 😊 Taky si posílám do tisku Vánoce a hurá na ně, dokud je chuť 😁 A ten dort! Ten je skvostný... Rozklikla jsem si i recept a ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, že na vánoční scrapovani je to nejlepší teď. Když je chuť. Těším se na tvoje krásné stránky, Baru ❤️

      Vymazat
  6. Jani ta červená je naprosto dokonalá a neříkej , že to oblečeni už jsi neměla tenkrát vybrané k tomuto Kitu , to nevěřím 🤣🤣🤣🥰! Máš krásnou rodinku a k sežrání :-) ❤️❤️❤️. 12x12 je stránka k pokochaní. Já tento Kit šetrim na letošní Vánoce ale s těmi inspiracemi od Vas to ale s takovou dlouho nevydržím 🙀😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojď do toho s námi. Tohle se nedá šetřit 😂 hele, já sama byla překvapená, jak jsme to oblečení vychytali. Ale je fakt, že červených vánočních vecich máme dost, přeci jen je to klasika. Těším se, co nám ukážeš ❤️

      Vymazat
  7. Jani takže ty jsi poslala Lucce vaše adventní fotky a ona přesně pro tebe vyšvihla kit, tomu se říká pravé přátelství! 😊 Ne opravdu, máš to nádherné jako vždy! ❤️

    OdpovědětVymazat
  8. NÁDHERA! Vypočítávat vše, co se mi líbí raději nebudu, jelikož by to byl sloh minimálně o jedné straně:)), ale jen napíšu, že zase mám kupu nádherné inspirace na tvoření, a myslím, že si ji časem "vyzobu"..:) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju. Já jsem ráda, jestli aspoň něco málo inspirovalo, ten materiál za to fakt stojí!

      Vymazat
  9. janinka to je krasa. to ti tak sadlo. ten kit pre teba Lucinka vytvorila na objednavku ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji, Vali a je Teda pravda, že k těm fotkám nemohlo být nic lepšího. Lucka prostě ví ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover