čtvrtek 19. listopadu 2020

Adventní kalendář pro dospělé / ALENA

Samolepky Adventní kalendář pro dospělé

Krásný čtvrtek milé tvořilky (pánové prominou – jsou tu vůbec nějací?). Dnes jsem si pro vás připravila inspiraci na adventní kalendář pro dospělé. Vlastně nevím, jestli tam úplně splňuje tu podmínky „pro dospělé“, ale adventní kalendář to je! A je pro Toma, jen je to s tou dospělostí občas na štíru, ale asi jako s každým chlapem. Použila jsem novéadventní samolepky a šablonu na domeček od Lory, ta bohužel už není na e-shopu k mání, ale pokud je skladem u dodavatele, tak vám ji holky jistě rády objednají.


Nesmutněte, pokud nevlastníte Big Shot. Samolepky se dají nalepit na kde co. Já původně chtěla použít jen papírové pytlíčky různých velikostí, ale s Covidem je to teď složitější. Nebo mě napadá varianta ruliček od toaletního papíru, nebo doma ušitých látkových pytlíků.

Já se rozhodla jít cestou nejmenšího odporu a taky tou nejrychlejší. Vzhledem k tomu, že pytlíky jsem nesehnala, přišla na řadu ona zmiňovaná šablona. Vyřezala jsem si 24 domečků, kdy na každý jsem nalepila jedno číslo. Aby byl domeček dobře dostupný a zároveň, ale držel zavřený, udělala jsem do každého kleštěmi dírku a provlékla stužku. Nepravidelně jsem střídala červenou a zelenou, stejně tak jako jsou dvě hlavní barvy samolepek.

Do krabiček jsem letos neoriginálně zabalila různá cukrátka. Ale v minulých letech jsem do adventního kalendáře Tomovi dávala drobnou kosmetiku. Taková ta cestovní balení jsou ideální i do malých krabiček. Pokud nejste omezeni velikostí krabičky a třeba „dárky“ do adventního kalendáře balíte do kraftového balícího papíru, tak můžete zabalit i lahváče, láhev na vodu na sport, spoďáry, ponožky. Takové ty drobnější dárky, co stejně dáváte pod stromek. Proložíte dobrotou, kterou má drahá polovička ráda a je to. Občas jsem na 24. dala něco většího a už to byl první dárek.

Letos mě napadlo koupit nějakou PS4 hru (nebo CD) okopírovat černobíle obal, ten rozstříhat na 24 ks a každý pak dát k dobrotám. Asi by mu hned došlo, že tam bude nějaká hra, ale jaká, by se při troše štěstí a správnému rozstříhání dozvěděl až toho 24.12., ale nakonec jsem od této varianty upustila.

Jako super varianta se mi líbí LEGO, prostě koupíte nějakou sadu, spíš menší. A tu podle návodu rozdělíte do 24 hromádek tak, aby šlo všechno hezky postupně skládat. Tohle můžete použít i u větších dětí, jen já to použiji maximálně u sebe, protože ten můj LEGU neholduje (nechápu).

Doufám, že jsem vás touhle nee moc sofistikovanou variantou neunudila k smrti, ale říkala jsem si, že po všech těch krásách od holek neuškodí udělat i něco jednoduššího. Těším se, že se pochlubíte, jaké adventní kalendáře jste udělaly vy. Ať už ratolestem nebo drahým polovičkám. A podělte si i o obsah kalendáře, protože inspirace není nikdy dost. Adventu zdar!

15 komentářů:

  1. Alčo, domečky jsou boží! Aha, jasně, kdo by nechtěl takový nádherný adventní deník, jaký vyrobila Janička... ale to bych musela začít tak v květnu 🤣 Takže rozhodně i efektní rychkovka je moc bezva inspirace 👍❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já že bych začala teď na příští rok. Ale s domečky jsem si taky dala. Pytlík by byl lepší. Děkuji za komentář❤️

      Vymazat
  2. Rak já tomuto tedy rychlovka neříkám, jsem právě stále v procesu- tři hodiny mi trvalo udělat jen domečky (slepené je ještě nemám), musím je dozdobit a naplnit (to je to nejlehčí- do každého domečku jedno písmenko z abecedy + někdy nějaká dobrota).
    Ale jinak je to bezvadný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo s domečky byla piplačky, taky mi to zabralo jedno odpoledne. Větší zdobení jsem vzdala, ale pytlíčky a spol. jsou rychlejší varianta. A oproti deníkům, jen tohle fakt nenáročné. Ale vím, jak to myslíš. Díky ❤️

      Vymazat
    2. ono, co si budem říkat- v tomto světě i ten zdánlivě jednoduchý projekt trvá několik hodin. Ale spokojenost bývá na obou stranách- já při tvoření a druhý při obdarování a o tom to je. Jen bych měla vždycky se vším začít dřív, ale komu by se chtělo v srpnu tvořit adventní kalendář, že?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. No jo holky, já to nazvala rychlovkou, asi pouze proto, že tu šablonu nemám a neslepila jsem ani jediný 🤣 Ale spíš jsem to myslela jako vzhledem k těm deníkům... Jinak jsou fakt krásné, děti i dospěláci budou určitě úplně nadšení 😍

      Vymazat
  3. Ali domečky jsou parádní ❤️ i jak jsi přidala nápady co dovnitř 👏 já budu letos pytlíkovat 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že já už budu jen dělat pytlíčky. Nebo recyklovat již hotové.

      Vymazat
  4. Zase jiná a přitom krásná inspirace, moc díky! Deníček by se mi líbil moc, ale nemám ani jedno dítě kreslící, natož vyprávěcí apod...takže letos, jako loni budou pytlíčky (jestli můžu dát "reklamu", tak jsem obyčejné svačinové pytlíky - i když bílé - sehnala v Rossmannovi).
    Plním maličkostmi - na tvoření, jako washi pásek, samolepek, nějaké dobroty a zdravosti (a na to se už teď netěším, abych zabránila mastnotě třeba ze sušeného ovoce, aby se dostala na pytlík, šiju takové kapsičky ze svačinového papíru:)), hopíky, odrazky, plus Lego, menšímu Duplo, to je fajn, rozházím skoro jak chci, většímu Lego clasic a to mi snad opět pomůže manžel rozdělit to tak, jak píšeš, aby to mělo nějakou logiku:)
    Nápadů, co dovnitř mám víc, i když se jedná vesměs o "blbinky" - mám i připravené pexeso k Albi tužce, loni jsme dávala černého Petra rozděleného po pár kartách, malinké omalovánky, malé smršťovačky, holkám by mohly udělat radost třeba korálky (materiál dle věku, dřevěné nebo skleněné) na začátku se šňůrkou, aby se dalo hned navlékat a na konci třeba obrázek/návod, co z toho jde vyrobit (náramek, náhrdelník), části garderóby na panenku...:))
    Ještě bych mohla psát, co by se hodilo pro nás tvořivé duše, ale to by byla dlouhá esej:D
    A nápad na to rozstříhání obalu se hrou mi přijde super, proč jsi ho nakonec nerealizovala, jestli se smím ptát? Už se ten advent blíží, budu muset začít makat, děkuju za připomenutí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Vidíš a já v rossmannu chodila a nenašla. Ale je fakt, že u pytlíků na svačinu jsem si nevšimla. Pro příště vím. Těch nápadů, co dovnitř je plno.
      Tu hru jsem vzdala, kvůli covidu. Nechtěla jsem objednávat on-line a tak. Třeba příští rok to zrealizuju.

      Vymazat
  5. za mna dokonalost. celkom lutujem ze som si tu sablonu nekupila .... aj ked som na seba celkom hrda, ze som odolala. tento rok tvorim aj ja adventny kalendar a toto je krasna inspiracia. celkovo vytvorit adventny kalendar pre dospelaka je super napad. tom bude urcite stastny. a zdobenie je tak akurat. ved tie nalepky tiez potrebuju vyniknut ;-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že jsi odolala, já si říkala, že na malé dárky, by to bylo fajn. A samolepky jsou fakt dokonalé samy o sobě!

      Vymazat
  6. Alčo super inspirace. Ja taky začala delat uz domecky, akorat bez sablony. Tu jsem nejak prehlidla 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš teda můj obdiv! Uff. To bych dělala do příštích Vánoc 🙈

      Vymazat

Pin It button on image hover