čtvrtek 5. října 2023

Challenge říjen 2023: ZRCADLENÍ

Ahoj všem milovníkům papíru! Je tady nový měsíc a nové zadání challenge na měsíc říjen. Podzim je už sice tady, ale ještě to není to pravé ořechové a tak jsem přemýšlela, co zajímavého bychom si mohli zkusit nalepit, abychom se ještě vyhnuli listí a pouštění drakůKdyž jsme byli na víkend v kempu u rybníka, kochala jsem se pohledem na rybník a odraz na hladině a pak mě to téma napadlo!


TÉMA: Zrcadlení

JAK NA TO: Nechám jen na vás, jak si to uchopíte. Zda to bude odraz na fotce nebo na papíře nebo obojí. Já jsem si fotku rybníka nakonec zapomněla vyfotit, tak jsem znázornila zrcadlení pomocí výseků.

Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů).


Svůj soutěžní projekt pošli do půlnoci 31. 10. 2023 na email atelier@paperoamo.cz  s předmětem CHALLENGE.  Fotografii prosím pojmenujte ve tvaru ANNA.N  (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).

 VÝHRA

Poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 500 Kč

Vzorový projekt od Mirky




Doufám, že se vám zadání líbí a něco hezkého vymyslíte ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover