pondělí 9. října 2023

Stránka do alba z titulky BABÍ LÉTO / DENISA

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila „layout z přední stránky“. Tím nemyslím titulku nějakého časopisu, ale doslova přední stránku papírové kolekce Babí léto.

Celá sada je nádherná a přední stránka má na sobě všechny barvy a vzory, takže škoda to nevyužít

Nejprve jsem si pomocí řezačky nařezala jednotlivé čtverečky. Kdo nemá řezačku, nemusí být smutný, nůžky budou stačit.


Aby se mi těch čtverců vlezlo na stránku co nejvíce, zmenšila jsem je na 1,5 inch ( asi 3,8 cm).

Fotky jsem kolážovala v BeFunky, kde jsem si nastavila spacing na 68. Po vytisknutí pak fotky měly také 3,8 cm.

Základ stránky tvoří velká bílá čtvrtka, na kterou jsem vše lepila. Aby fotky víc vynikly, lepila jsem je pomocí pěnovky a vše ostatní oboustrannou lepící páskou.


Potom už stačilo jen dozdobit samolepkami a výseky




A je hotovo. Se stránkou by se dalo ještě dál pohrát. Např. prošít mezery nebo změnit rozložení a nechat víc místa na text. Možností je spoustu. 

Mějte se všichni moc krásně.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

3 komentáře:

  1. Marie Valešová9. října 2023 v 9:00

    Úžasný nápad, krásná stránka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Maruško 🤎 Každý kousek papíru se musí využít 😁 S tou přední stránkou se dá toho vymyslet ještě hodně, určitě to stojí za vyzkoušení 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Valešová12. října 2023 v 21:46

      Určitě. Děkuji moc za inspiraci

      Vymazat

Pin It button on image hover