čtvrtek 26. října 2023

ZLATÝ PODZIM a dětská stránka / ANNIE

Ahoj, opět se hlásím, tentokrát s inspirací z nejnovější kolekce ZLATÝ PODZIM. Já vím, že se opakuju, ale opět se Lucce povedl. Hlavně je tam modrá holky, takže kdo máte doma spíše mužské pokolení, tato kolekce je jako dělaná na klučičí stránky. A samozřejmě i na ty laděné do podzimu

Chci ti dneska zkrátka ukázat, že kolekce od Papero amo nejsou určující, a i když je na čtvrtce dýně a listí, dá se slepit klidně třeba baby stránka. Jak? Pojď se mrknout

Vše je to o barvách a kolik toho vlastně na stránku nadávkuješ. Já jsem si vybrala bílou čtvrtku jako základ a podlepila ji divočejší modrou s dýněmi a listím. Tím, že ji jde vidět jen trošku vlastně nevidíme co přesně je na ní, ale tady je důležitá barevná kombinace, která mi prostě k fotkám seděla

Tip pro tebe: Abych si dýně pošetřila na pozdější tvoření, použila jsem jen vnější obvod papíru. Prostředek jsem vyřízla a schovala. Stejně jsem přelepila bílou čtvrtkou, takže nejde nic poznat.



Po dlouhé době jsem lepila na formát 12x12, protože jsem měla hodně fotek a prostě jsem se nechtěla ani jedné vzdát. Takže změna. Fotky jsem vytiskla v koláži 4 kusy na klasický rozměr 10x15.

Kolážuji přímo v aplikaci Canon Selphy v mobilu, je to rychlé. No jinak co se týče tiskárny, mám zkušenost, že tiskne více do chladných odstínů, takže jsem fotky upravovala spíš do teplejších tónů, aby mě ve výsledku ladily ke kolekci.. ouha, tiskla jsem a došel mi toner. Po výměně opět ouha, fotky chytly takovou růžovou vinětu. Už se mi nechtělo vše znovu upravovat, tak jsem je použila a v reálu vypadají nakonec na stránce dobře. Jen v tom mobilu, to opravdu chytá hodně do růžové. Ale já jsem spoko. Zpět ke stránce.


Dopředujsem věděla, že chci použít průchodky a vytvořit jakousi nástěnku. Na pomoc jsem si vzala kleště crop-a-dile a vytvořenými dírkami protáhla mintovou bavlnku. Snažila jsem se ji doladit ke kartičce s devítkou, která byla součástí kolekce. No suprově se mi hodila



Kartičku jsem podlepila papírovou čtvrtkou, která mi připomínala dečku, na které Vojtíšek ležel. Plus jsem přidala i bílou, aby bylo kde psát journaling. Opět jsem připevnila průchodkou, ale už jsem ji tak neutahovala, aby šlo s kartičkou otáčet a byl vidět text.

Fotky jsem přilepila na pěnovku a jednu jsem přichytila svorkou. Pak už jen minimální zdobení. No a plním své předsevzetí a snažím se použít razítka co mám za roky nashromážděné v šuplíku, takže pár razítek pro vyplnění.  Slovo měsíc jsem natiskla razítkem kalendáře z dílny Papero amo (to už mám nějaký ten pátek).



Hotovo. Baby stránka z podzimní kolekce je na světě


Tak snad jsem tě moc nezahltila informacemi 😊. Z kolekce jsem opravdu nadšená a už teď mi na stole leží jedna kapsová stránka do PLka. Lepíš ještě do kapes nebo dáváš přednost jinému formátu?

Určitě se se svými výtvory pochlub na sociálních sítích.

Krásný prodloužený víkend (pokud máš podzimní prázdniny).

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover