pátek 20. října 2023

Jak ozdobit KREATIVNÍ KALENDÁŘ / MIRKA

Kalendář s fotkama pod stromečkem jako dárek pro maminky či babičkyje skoro tradice. A nejvíc samozřejmě potěší ten vlastnoručně ozdobený. Holky z Papero amo pro nás každoročně navrhují základ kalendáře, který si my můžeme ozdobit podle svého vkusu. Každý kalendář je pak jedinečný. Věřím, že pokud si kalendář tvoříte každý rok, půjde vám to jako po másle. Pokud vám ale přijde vhod malá inspirace, tady je ;) 


Kalendář se u holek v obchůdku dá pořídit buď samotný a použít ozdoby z vlastních zásob, anebo se dá koupit i s archem samolepek. Ty barevně ladí k jednotlivým předpřipraveným listům a taky tam najdete samolepky z každého ročního období. Já jsem na dozdobení fotek používala tyto nové samolepky a taky ty eukalyptové z loňska, které k novému kalendáři také hezky pasují



Pokud máte pocit, že můj kalendář není ten nový na rok 2024, tak je to tím, že jsem si první stránku předělala. Na původní úvodní obrázek jsem nalepila vzorovanou čtvrtku a pak mi při hledání něčeho jiného do ruky padl veliký kartonový rámeček, který mi v šuplíku překáží už několik let. No ještě že tak, protože tady mu to fakt hodně sluší, co myslíte? ;) 



Zdobení jsem se snažila dělat takové střídmé. Tím, že je vzorovaný podklad nemusí se moc přehánět ale záleží na vkusu. Ze začátku jsem používala samolepky jen tak na plocho, pak mě ale napadlo, že tady přece nemusím šetřit místem, není to album a můžu si dovolit i 3D efekt. A že to tady fakt krásně vynikne, když není schované v plastové kapse



A co když jsem chtěla jako 3D prvek použít samolepku z aršíku? Jednoduše jsem si z ní vyrobila výsek a podlepila pěnovou páskou. Výsek ze samolepky se dělá jednoduše, určitě se toho nebojte a zkuste si to. Stačí kus bílého papíru (já používám tvrdou čtvrtku) a kvalitní detailní nůžky, s kterými se dá obrázek či nápis dobře obstřihnout. Takže samolepku nalepit, chvilka stříhání a je to




Opravdu to není nic složitého a obyčejná samolepka hned dostane nový rozměr. Nejlehčí je použít jednoduché obrázky, ale jde to udělat i se složitějším nápisem. Tam doporučuji na podlepení použít spíš tenčí papír. Ten tvrdý se v malých detailech stříhá špatně, respektive výsledek není tak precizní. 



Víte jakou barvu nemáme v DT moc oblíbenou? Oranžovou. Hlavně takovou tu svítivou. Ale já se ji nezalekla a i tuto oranžovou stránku jsem si moc užila. Důvod byl hlavně tato kolekce, kde je kombinace modré a oranžové prostě úžasná




Stránky se dají dozdobit různými způsoby, pokud ale na výrobu spěcháte, rozhodně doporučuji vytáhnout max 2-3 archy se samolepkama a prostě jen lepit, maximálně použít ještě výseky. Pak je každá stránka hotová za pár minut.




moc ráda hrabu v mých zásobách, protože tam pokaždé najdu nějaký poklad. Třeba tento hastagový chipboard mě okouzlil




Můj kalendářje hotový, moc jsem si zdobení užila a jsem ráda, že si můžu odškrtnout jednu kolonku ze seznamu dárků pod stromeček ;) Kdybyste chtěli ještě víc inspirace, určitě mrkněte i na starší články. Tady zdobila kalendář loni Alča a tady předloni Leona.


Na závěr ještě prohlížecí video:



Mějte se moc krásně!



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

2 komentáře:

  1. Míru, je to nádhera, asi se na to taky vrhnu 👌🏼🌸😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc Kamčo 😊🤗 ať se ti hezky tvoří, těším se na výsledek 🤗

      Vymazat

Pin It button on image hover