pondělí 2. října 2023

Stránka podle sketche - scrap párty září / ALENA

Krásné říjnové pondělí. Venku to na podzim vypadá spíš míň než víc, ale to nevadí. Nebo aspoň mně. Dnes jsem si pro vás střihla layout podle sketche, který pro poslední scrap párty vytvořila Janička Sadloňová

Tak jak Jani zamýšlela, vzala jsem si ku pomoci novou sadu podzimních papírů Babí léto, protože k fotce z podzimní Stromovky se hodily dokonale



Stránku jsem netvořila doma. A  jaké rozčarování přišlo, když jsem zjistila, že nemám bílou čtvrtku. Naštěstí úvodní list sady je z druhé strany bílý a tak jsem ho aspoň zužitkovala a zachránil mi lepení



Když jsem stránku lepila, tak mi kamarádka říká, že obdivuje, že se nebojím na stránku dát fotku, kde nejde vidět do obličeje. Upřímně jsem se do té doby nad tím nepřemýšlela. Já layouty vnímám jako nějaké “umění” s přesahem do reality.




Ale je fakt, že většina z vás to asi bere jako vytuněné fotoalbumPro mě však i tato fotka má vypovídající hodnotu o události. Naštěstí jsem ji uklidnila, že ke stránce přibude ještě jedna kapsová, kde už naší čampulíně do obličeje vidět jde. 



Scrapli byste fotku, kde není vidět přímo do obličeje? A už máte svoji stránku podle sketche



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover