pondělí 4. prosince 2023

Challenge listopad 2023 - hlasování

FOTORECEPT, to bylo téma listopadové challenge. Tohle zajímavé zadání připravila Denisa. Co si budeme říkat, někdy je největší challenge vybrat jen pár fotek. A jak to dopadlo? To se můžeš podívat níže a hlavně nezapomeň hlasovat v komentáři.

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. Hlasujeme tentokrát pouze v jedné kategorii.
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do čtvrteční půlnoci / 7. 12. 2023 

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

Hana D.


Hana Č.


Irena


Kristýna


Martina


Monika F.


Michaela D.


Michaela G.


Vendy


Veronika


10 komentářů:

  1. ooo, to jsou krásy. Já měla plán, ale zjistila jsem 1.prosince, že jsem to zase nestihla :) tak aspoň hlasuji. Hlas dávám Michaela D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasuji pro Veroniku, zdraví Vendy

    OdpovědětVymazat
  3. Posílám hlas Michaele D. Moc se mi líbí, jak layout tak barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  4. dávám hlas Michaela D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, hlasuji pro Veroniku;)
    Martina V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, to je krásy. Bylo těžké se rozhodnout, ale nakonec můj hlas patří Veronice.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já dávám svůj hlas Martině, velmi originální 🤗

    OdpovědětVymazat
  8. Ja dávam svoj hlas Monike F.

    OdpovědětVymazat
  9. Originální stránka od Hany D. , které dávám hlas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte, ja hlasujem za Michaelu D. Krásne zladená stránka 🎃🤍🤎

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover