pátek 8. prosince 2023

Stránka podle sketche / DENISA

Ahoj, dnes jsem bych vám chtěla ukázat stránku podle sketche, který tentokrát připravila Annie.

Tady je sketch:

A tadááá, tady je stránka:

Sketch je moc krásný a přiznám se, že nejvíce potrápil ten stromeček. Myslím jeho provedení, protože vyřezávané stromečky jsem měla nedávno a jen tak ho vystřihnout a nalepit mi přišlo málo. Tak jsem se zase rozhodla pro vyšívání.

Ve hře byl ještě nápad s nasříhanýma třásněma nebo 3D stromeček. Ale když Pinterest je plný krásných vyšívacích vzorů... :)

Aby stránka nepůsobila prázdným dojmem, ještě před samotným šitím jsem na stránku nalepila rámeček z "vločkovo-hvězdičkové" čtvrtky, která je z kolekce KOUZELNÉ VÁNOCE.

Potom už jen stačilo nalepit fotky, nějak to celé dozdobit a bylo hotovo.

Jak jsem se toho zprvu trochu "bála", tak nakonec jsem docela spokojená. Takže moje nevyžádaná rada pro vás zní: ,,Nebát se a lepit!" :)

Doufám teda, že sketch vyzkoušíte. Třeba zase ve zmenšeném měřítku ve vašich prosincových albech.

Mějte se moc krásně a všem přeji pohodový advent.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

1 komentář:

  1. Krásná práce! Smekám. Vyšívání - to chce přinejmenším odvahu a trpělivost.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover