čtvrtek 23. května 2019

MY LIFE KIT projekty / ALENA

Krásný čtvrtek! Doufám, že se máte dobře a doufám, že fandíte hokeji! V úterý mě to stálo málem všechny nehty na rukou. Dnes mám pro vás po dlouhé době článek já. Nějak se povedlo, že v dunu jsem měla články na začátku měsíce a v květnu na konci. Ne že by mi to vadilo, ale pravdou je, že jsem během té dlouhé doby na scrap sáhla minimálně. Holky se se svými výtvory z My life kitu už pochlubily, a tak je řada na mě. 
 

Kit je krásně svěží a jarní. Ručně malovaní ptáčci mě dostali, ale bohužel na své využití ještě čekají. Vyzobala jsem růžové a modré kartičky a jala se lepení. Málem jsem za tu dobu, co jsem nelepila nic kromě pár přání, zapomněla, jak se to dělá. Naštěstí moje nic nedělání mělo za následek nárůst skluzu, což teda nevítám s nadšením, ale musím konstatovat, že to má jistou výhodu výběru vhodného týdne. Zvolila jsem jeden z prvních jarních, kdy bylo krásně a byly aspoň trošku ladící fotky. 
 
 
Letos se zase snažím dělat jen jednu stránku na týden, jednak z prostorových důvodů a jednak, protože zase tolik akcí za týden nemáme a nepotřebuji scrapovat pořád to samé. Pokud je fotek více, tak se snažím používat odklápěcí kapsy, přitavené fusem, na které jsem dost často zapomínala a přitom jedna kapsa znamená o tolik místa navíc. Pokud je fotek fakt hodně, tak vytáhnu nějakou tu insertovou kapsu
 
 
Tento kit nemá po dlouhé době abecedu, a tak jsem vytáhla starou dobou známou černou od Tima Holtze. Mám doma čtyři balíčky a stejně nemám dostatek N a U. Pomohla mi gelovka a lihovka. Jako další nekitovou věc jsem použila frázové samolepky z dubnového Page kitu, který měl velikonoční tématiku a protože to byl velikonoční týden, musela jsem je použít. 
 

Co se týče ozdob z kitu, nejvíc jsem používala kytičkové samolepky, s těmi jsem nešetřila. Nakonec jsem sáhla i po dřevěných chipboardech, ale bohužel je většina na malou kapsu příliš velká. Tentokrát jsem zvolila design kapsy B, netisknu poslední dobou velké fotky, jen výjimečně, a proto můžu pomalu zužitkovávat veškeré zásoby různých typů. A že jich mám! Největší problém mám s těmi čtvercovými, trend čtvercových fotek mě opustil a já je nemám jak využít. Možná je přece jen dám na nějaký bazárek.
 

Tento týden bylo zrovna fotek více, ale nakonec jsem jich pár vyřadila a na ten zbytek použila již zmíněnou fuse kapsu. Možná přidám ještě jednu malou na journaling, ale to až se rozhodnu, jestli chci ten v malých proužcích fotek nebo pohromadě. A co vy, už jste kit použily? Těším se, až se pochlubíte ve fbskupince
 

4 komentáře:

  1. Růžovo modrá kombinace ve tvém podání se mi moc líbí ;) Těším se na další stránku z tohoto kitu ;) Nedostatek konkrétních písmenek z Timovy (nebo jakékoliv) abecedy mám taky, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo, krásné! Ta růžovo modrá kombinace je parádní 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! A to zvelebování domečku. 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Ali miluju tvuj styl, zemite barvy jsou paradni a ty tulipany😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover