pondělí 29. června 2020

CHALLENGE 6/ 2020 hlasování


Tento měsíc jsme zkoušeli malování na pauzák neboli vellum. Ať máte v albíčku zase něco nového! Moc se to povedlo a galerie výtvorů je skvělou inspirací pro další tvoření. Užijte si to a hlasujte pro ty nejkrásnější projekty!




PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • hlasujeme pro dva projekty (1 scrapbokoová stránka, 2 kapsičková stránka)
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do úterní půlnoci a ve středu 1.7. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

1. Scrapbooková stránka

BEA P.

DENISA V.

HANA S.

IRENA H.

JÁJA S.

JANA Č.

ĽUBICA K.

VENDY V.


2. Kapsičková stránka

BARBARA H.

DARINA J.

MARCELA CH.

24 komentářů:

  1. Chtěla jsem se zúčastnit, ale ten měsíc tak rychle utekl, že jsem to nějak nestihla. Tak aspoň zahlasuji. Layout Hana s. A PL Marcela Ch.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ten velum dělá stránky úplně boží - to je masakr co jste holky vytvořily. Za mě layout Lubica K. a kapsičky Darina J.

    OdpovědětVymazat
  3. Layout Denisa V. kapsičky Marcela Ch.

    OdpovědětVymazat
  4. Layout Denisa V, kapsy Marcela Ch

    OdpovědětVymazat
  5. Denisa V. a Marcela CH. (Hlasuje Aneta M.)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné stránky, jo vellum ten umí přitáhnout ke tvoření. Moc se mi líbí stránka vyšívání a namalované rámečky z vellumu od Denisy V. a kapsičky od Marcely Ch.

    OdpovědětVymazat
  7. stránka Lubica K a kapsa Barbara H

    OdpovědětVymazat
  8. Denisa V. a Barbara H.
    Ale vsechny jsou krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  9. stránka Bea P. a kapsa Barbara H. - hlasuje Hanča Dousková

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Jé, mockrát děkujeme za hlasy, ale moc prosím o podepsání komentáře, protože jinak se nám nemůže hlas započítat. Děkujeme 😊❤

      Vymazat
  11. Já hlasuju pro neodolatelnou duhu Denisy V. a skvostné malůvky Dariny J. Krásná inspirace ode všech! Díky, holky 😘

    OdpovědětVymazat
  12. Jája S. a Barbara H. Hlasuje Bea pjatak

    OdpovědětVymazat
  13. Můj hlas má Denisa V. za stránku a Darina J. za PL

    OdpovědětVymazat
  14. Hlasujem za stránku Denisa V. - prekrásna dúha a ešte krajšie bábo��

    OdpovědětVymazat
  15. kapsicka od Barbara H. pekna zahradkova tematika. scapbook schranka Denisa V. radostne detstvo

    OdpovědětVymazat
  16. Holky máte to krásne 😍 a ja dávam svoj hlas za layout Bea P. (proste kytky krása♥️) a PLko Barbara H.

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasně elegantní stránka Bea P. a krásně jarní PL Barbara H.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc povedená challenge, té isnpirace, nemohla jsem vybrat jen jednoho...
    Ale nejvíc mě dostala stránka od ĽUBICI K., parádní MM a ta fotka, než já pochopila, kde je:))))) A nej kapsičkovka je u mě od BARBARY H., je taková svěží:)

    OdpovědětVymazat
  19. Irena H. a Marcela H. pěkné scrapové léto 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Teda ženy, tolik krásy... Já teda hlasuju za Ľubku, která mě svým LO posadila na zadek a druhý hlas dávám Darince. Opravdu těžké rozhodování. Krásný večer všem. Denča V

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover