pátek 13. listopadu 2020

Vánoční přání z kitu České Vánoce / VALIKA

 Pohľadnice z novembrového kitu

Ahojte, prichádzam s inšpiráciou na pohľadnice z aktuálneho ML kitu České Vánoce. Ako ústrednú tému pri tvorbe som si zvolila oknoInšpirovalo ma niekoľko vecí, ale jednou z prvých boli kartičky s domčekmi. Predstavovala som si, že by to bolo dobré spojenie s oknom.


Pohľadnicu som vytvorila ako shaker card alebo po vašom chrastidlo, ale veľmi sa netrasie. Navyše sneh vyzerá skôr ako námraza ... Ale nápad to bol podľa mňa dobrý

V kite bola rovnaká kartička aj vo veľkosti 3x4

Ani som nevedela, že mám doma takýto poklad. Páči sa mi ten nápad s otvoreným oknom.

Aj pri červenom dome som presne vedela akú pohľadnicu urobím a komu ju pošlem.


Pozadie som si vytvorila pomocou pečiatkových podušiek. Využila som aj šablónu a pastu na vytvorenie snehu. Nadpis je z MINI sady

Každopádne sa jedná o tzv. Tri-Fold card. Jednoducho k sebe zlepíte 2 pohľadnicové základy. Nič komplikované.

Ako vždy som si dala záležať na detailoch. Okno je z dreveného papiera a fólia je posiata snehom.

Potom som sa z exteriéru presunula do interiéru.

Drevený rám ako aj girlanda je z kolekcie Hygge

Páčil sa mi aj nápad s večernou atmosférou, ktorú máme v zime už o štvrtej :D takže si ju môžeme do sýtosti užiť

Veľmi sa mi páči, že v tomto kite sú až 3 papiere s výsekmi rôznych tvarov a veľkostí a to je na nezaplatenie. Inak podkladová kartička je z kolekcie Vánoce.

Končíme večernou prechádzkou.

Nezabudnite, že podobný zasnežený acetát si kedykoľvek vytvoríte doma s týmto perom.

Tzv. bonusová pohľadnica kombinuje nový kit so starým Zimným kráľovstvom

Tá kartička bola predpripravená a našla som ju medzi ostatnými. Inšpiráciu pre ďalšiu tvorbu vianočných pohľadníc si môžete pripomenúť tu.

Lúčim sa s dôležitým posolstvom. Tento rok nepečiatkujem, tento rok nadpisy lepím. Bez týchto výsekov sa jednoducho nedá žiť.

Ďakujem, že ste sa tu dnes u nás zastavili. Prajem vám krásny víkend plný kreatívneho tvorenia.

Valika

15 komentářů:

  1. Vali nadhera, krásne, jemne. Skratka jedna krajšia ako druha 😍 neviem si vybrať favorita 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Valí, to je taková nádhera!!! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adelka si velmi milá. Veľmi si to vážim a dakujem ♥

      Vymazat
  3. Ja z tej krásy asi odpadnem Vali 😲 Môj favorit je kostol, pripomína mi domov, ale všetky sú nádherné ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka :-*** dakujem ♥ som rada, že sa ti páči práve ten kostol. Ja som si nebola istá, väčšinou netvorím s náboženskou tématikou. tak som rada, že sa ti páči

      Vymazat
  4. Krásné, taky chci letos vyrábět všem pranicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super. vianočné pohľadnice sú najviac ♥ potom sa určite pochváľ výtvormi na facebooku

      Vymazat
  5. Moc krásná přáníčka a ty vločky....to je prostě nádhera veliká !!! škoda, že nemám takové krásné okýnko...taková přáníčka by se mi letos moc líbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky kamilka ♥ skús popozerať na eshopoch aj iné tvary. okno je základný tvar a určite nájdeš niečo čo sa ti hodí aj v budúcnosti. je to investícia, ktorú neoľutuješ ♥ teším sa na tvoje výtvory

      Vymazat
  6. Nápad s oknom dokonalýýýýýý, si hviezda! Pusu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem ♥ si zlatá velmi preveľmi a ja si to cením tiež veľmi preveľmi :-***

      Vymazat
  7. Vali ty jsi přáníčková bohyně, jedno krásnější než druhé ❤️ a už ani nemluvím o tom, jak to nás nafocené 😍👏

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera Vali! Už koukám, kde bych jaké okýnko pořídila a vyřízla:)))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover