neděle 27. srpna 2017

EXTRA KIT projekty

ALENA
Já nevím jak vy, ale já když vidím extra kit, tak mám potřebu ho použít v PLku. Vím, že je svým zaměřením asi víc do diáře, ale tam já jsem jen na placaté ozdoby a nejvíc jen nějaká samolepka a pak už ruční psaní. Na což se samozřejmě nejvíc hodí kaligrafická fixa, která je součástí. 

Nejvíc ozdob padlo na náš dvacátý pátý den. Pomohla jsem si kartičkami a abecedou z kolekce Život je krásný.  Myslím, že kit se s kolekcí skvěle doplňoval. 




Díky použití kitu v PL jsem se rozhodla použít i zlaté sponky, které bych v diáři jen těžko užila, a tady krásné oživily výplňové kartičky. 

Celé použití v PL vlastně odstartovala ta velká božská (asi) pryskyřicová srdíčka! Ty jsem nemohla nechat ležet bokem a fialovo-zlaté byla jasná volba. To druhé, myslím, skončí na nějakém přáníčku. 


Jako poslední pro vás mám přece jen jednu stránku z diáře. Nemohla jsem nechat na archu ty strakaté pásky! Ach! 

A co jste z kitu vytvořily vy?

JANA B.

Tak já jsme z Extra kitu vytvořila jeden minilayout do Travelers Notebook. Použila jsem washi pásky, to bomba srdíčko a dokonce jsem se odvážila vytvořit nadpis novým kaligrafickým zázrakem, který je součástí kitu.

2 komentáře:

  1. Ali perfektni stranky:-) muzu se zeptat co to mas za diar prosim?

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover