úterý 29. srpna 2017

CHALLENGE 8/2017 - hlasování


LUCKA si na vás vymyslela parádní prázdninový úkol - a jak jste se s tím popraly, to už můžeš vidět na těchto krásných soutěžních projektech. Které zpracování to vyhrálo u tebe? 



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do STŘEDEČNÍ půlnoci a ve čtvrtek 31.8. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

DARINA J.

LUCIE M.

MAGDA N.

RENATA S.

VERONIKA S.

19 komentářů:

  1. Pani, tolik letních zazitku...u me vede Magda N. 👍🏼👍🏼❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je hodně složité hlasování, všechno to máte krásný!!!
    Nakonec jsem nejvíc váhala mezi Magdou (písmo i provedení = paráda!) a Lucií (fotky, rámečky, krásný seznam v rohu, vtipné ty "popisky" pod fotkama)...

    Nakonec hlas pro Lucii M.

    OdpovědětVymazat
  3. Za me Lucie M., ale bylo to těžký.

    OdpovědětVymazat
  4. Magda N. za mě, ta fotka v bazénu je dokonalá.
    žanet

    OdpovědětVymazat
  5. Vsechny moc krasne, nejvic se mi libi prispevek od Renaty S. Ale je to tezky, kdyz jsou pekny vsechny 😉👍❤

    OdpovědětVymazat
  6. Teda prácičku a vymýšlení si s tím daly všechny a všechny si zaslouží pochvalu���� u mne vyhrává stránka Lucie M.

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím tak krásný deník Magdě N., ale hlas dám za skvěle zpracovanou stránku plnou rámečků, krásný obrázků Lucii M. (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  8. Můj hlas pro Magdu N.Kromě perfektní fotky se mi moc líbí i některé body ze seznamu.

    OdpovědětVymazat
  9. Juu holky, Ja Jsem to opet nestihla:-) za me Lucie M. Super

    OdpovědětVymazat
  10. Lucka M., miluju tyhle shrnovaci prurezove stranky se spoustou fotek.

    OdpovědětVymazat
  11. Lucie M.
    Ale nějak málo projektů holky?! Jen pár odvážných? :P Tak snad s koncem léta a prázdnin najedete zase na plnění našich pekelných výzev! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji všem,které mi poslaly hlas i s krásným komentářem.Je příjemné vědět,že se stránky líbí nejen mně.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover