čtvrtek 20. srpna 2020

Kit U vody v rodinném albu / ADÉLA

Prázdninové počasí nám přeje, tak už máte určitě hromadu fotek, které scrapnete s naším kitem „U vody“. Já tedy zalovila v loňských zásobách a udělala si dvě stránky z dovolené na Lipně. Už jsem vytvořila minialbum, ale chtěla jsem mít vzpomínku i ve velkém albu.


parádní pruhované čtvrtky jsem si střihla pár kartiček, aby mi pasovaly do kapes v designu A.


V kitu je tolik skvělých výseků a prázdniny jsou prostě nejlepší.

Z textových samolepek vždycky poskládáte hlášku, která se bude k vašim fotkám hodit.

I mě zlákaly vlny a střihla jsem si.

Pěnovou pásku na kapsových stránkách moc nepoužívám, aby se stránek vešlo do alba co nejvíc, ale občas je fajn fotku trochu nadzvednout.


Rozstříhaný text proložený výseky kartu krásně zaplní, tak to mám ráda.

Pro velkou stránku jsem zvolila velký nápis a motiv kruhů/bublin.

Barevnost kitu se mi skvěle hodila k žlutým pruhovaným tričkům našich skřítků.

V kitu je hodně kruhových samolepek a výseků a chipboardů, ideální!


Tento výsek s nožkami, které mizí ve vlnách, patří k mým nejoblíbenějším.

Snad jste si o dovolené taky našli čas na svá alba vzpomínek. Inspirujte nás v naší fb skupině Rodina Paperoamo.
♡ 
Adéla

9 komentářů:

  1. Moc pěkné stránky Ady ❤️ i album jsem znovu prolistovala, krása 😊😘

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Adelko ❤️ moc se mi líbí ta rozstrihana kolečka 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. To je maga boží, Adél 😍 Kolečková je naprosto dokonalá 😉

    OdpovědětVymazat
  4. dokonalosť. pamatam si ten dokonaly album z minuleho roka a budem si pamatat aj tuto uzasnu stranku. ako keby to lucinka pre teba vytvorila podla predlohy fotiek ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Kapsičky jsou krásné a ta stránka, ta JE...! :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover