úterý 25. srpna 2020

Pár stránek z alba 6x8 a kitu U vody / JANA


A je to tady. Pomalu se blíží konec léta, je dřív tma a já už cítím podzim ve vzduchu. ALE: o to větší důvod střihnout do kitu U vody a to léto si na papíře připomenout, prodloužit. No nemám pravdu? Já jsem tentokrát udělala pár stránek do alba 6x8 z Rigy, kde jsme byli loni na dovolené. Konečně mi totiž k ruce přišel ten správný materiál!



Vlny. Stříhaly se, vrstvily. Já si taky střihla, ale jen abych je nakonec použila jako šablonu a prošpikovala tisícem dírek. Jestli se teď chytáte za hlavu, tak vězte, že jsem si několikrát říkala, jestli jsem ještě normální. Tohle totiž nemá s efektivitou a jednoduchým scrapbookingem nic společného! Tohle je stránka pro radost. Stránka vytvořená po několika týdnech papírové abstinence. 


Na stránce jsem použila několik samolepek, které jsem si podlepila papírem, obstřihla a pomocí 3D čtverečků na vlny připevnila. Velký nápis jsem doplnila písmenkou abecedou v modré.


Druhá stránka je z pruhů a s těmi já dělám jednu (teď již naprosto neoriginální věc), a tou jsou třásně neboli "fringe". Vzpomněla jsem si totiž na poslední sketch od Péti a kompozičně ho trochu pozměnila. Zelený pruh jsem musela pod fotkami nastavit, neboť by mi na šířku 6 inch nevydal.



Řekla jsem si, že si v malém albu nebudu lámat hlavu s vrstvením a 3D efektem, takže jsem nápisy bez váhání podlepila 3D čtverečky. Krásně na stránce vystoupí.



Kytičkové shluky se mi ve Valiky článku (to musíte vidět TU) tak líbily, že jsem si je taky udělala. Vznikla mi kartička do kapsičkové stránky. 


No a nakonec došlo i na tygra! Byli jsme totiž v zoo a z tygra jsem si vytvořila rozdělovač. Ještě jsem přemýšlela o nápisu ZOO, ale nakonec jsem ho nechala výmluvně hledět samotného. 


Album se mi pomalu plní a já jsem rozhodnutá ho tvořit, jak přijde materiál a múza a nehrotit to, aby bylo co nejdřív hotové. Prostě si to užít!

Přeji vám krásný poslední zbytek srpnových dnů!

17 komentářů:

  1. Jani D.O.K.O.N.A.L.E.😍 iné nemôžem povedať. Už sa teším keď budeš mat album kompletne a ukážeš Nám ho. Ja by som si tak rada pozrela tie tvoje výtvory naživo ♥️ to je pastva pre oči 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, dekuji moc!! Taky se tesim, az to bude, ale asi to nepujde tak rychle 😂😂 taky bych te moc moc rada videla lajf!!! ❤

      Vymazat
  2. Nádhera Jani. No a ty vyšité vlny?😍 Jak dlouho ti to trvalo? 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miri, moc moc dekuju! Nooo, asi tri vecery to byly 😂

      Vymazat
  3. ja nemam slov ♥ vsetko uzasne, vsetko krasne
    1 uz musim vyskusat tie fringes
    2 tie vlny ???!!! akoze co ty nespis alebo ficis na drogach? kedy? ako?
    neuveritelne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali 😂 fringes musis! A jedu na droze abstaku tvoriciho 😂 moc ti dekuji! ❤

      Vymazat
  4. Janičko co dodat když vše bylo už okomentováno - boží, boží a opět boží . U mě na tygra ještě nedošlo ale z kitu už skoro nic nezbylo 😞. Taky bych vás všechny včetně výtvorů viděla naživo a to moooc ráda !!!! Tvoření ZDAR 🤣🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vid! Videt se by bylo paradni! Odkud jsi, Baru? A moooc dekuju! ❤

      Vymazat
    2. Jani Severní Morava - tam odkud je Silvi 🤣 Kopřivnice , ale jezdim po cele ČR takže sednou do auta či vlak není problém pro mě naotočku 👍👌👏. A ty ?

      Vymazat
  5. Týýý brďo, parádaaaaa😊😉👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Úža Úža Úžasné vyšité vlny a kit je prostě parádní ... krásné to máš Jani ... a jinak jsi fakt šílenec, tohle vyšívat, ale výsledek stál za to ....

    OdpovědětVymazat
  7. Koncentrace nádhery velká, ty jsi bohyně prostě ❤️ ty vlny musím mít 😁

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover