pátek 7. srpna 2020

Cestovní deník (Z lesa) z Kroměříže / PETRA

Nevím, jestli to máte stejně, ale já, když vyrazíme na jednodenní výlet, kde vznikne spousta krásných fotek, mám potom dilema, kam s nimi… Většinou to dopadne tak, že se je snažím nacpat do dvou PLkových kapes. Jenže to prostě není ono… Nebo vyrobím minialbum, ale to zase zabere hromadu času.  A pak přijdou holky z Papero Amo a spolu s Luckou Šindelkovou moje dilema velice rychle vyřeší! Tyhle TNkový deníčky dohromady s celou kolekcí Z LESA, no to je prostě pecka. Tvoření jde velmi rychle od ruky a výsledek vypadá skvěle – dle mého skromného názoru!


Stejně jako Ivča i já jsem sáhla po deníčku s pruhy. Vybrala jsem si fotky z jednodenního výletu do Kroměříže, takže hory ani vrstevnice se mi na první stranu úplně nehodily. Pro tyto dva deníčky mám už ale vymyšlené další výlety. Gumičku jsem si vyndala z jednoho starého deníčku, ze kterého jen trhám prázdné tečkované listy na journaling.  Ozdobila jsem ji výsekem Výlet, který jsem podlepila větším výsekem z My life kitu prosinec 2018.


Před první stranu jsem nalepila vellumovou stránku, na kterou jsem přidala průhledné samolepky stop. Pod vellum jsem na stránku nalepila velkou kartičku s mapou a kolem dokola jsem nacpala všechny důležité informace spolu se samolepkou z dřevěné turistické známky, které vytrvale sbíráme. Na velký nápis jsem použila abecedu z kolekce Hygge. Ta se fakt hodí kdykoliv kamkoliv…

Velké fotky v TN deníčcích jsou nejvíc, to už se ví, a pokud jste viděly i článek od Valiky, určitě nám to potvrdíte taky. Původně jsem na stránce měla čtyři čtverce, ale bylo to jako přehlídka na vojně, srovnané do latě. Tak jsem jeden čtverec nahradila samolepkou batohu, abych to trochu rozbila. 

Abecedy pro nás Lucka nachystala hned ve třech barvách, naprostý luxus!

Sáhla jsem i po svých velmi oblíbených samolepkách s citáty od Silvie. Ty musím použít do každého většího projektu.

Opět čtverce, tentokrát prokládané journalingem a samolepkovým nápisem.

Do cestovních deníčků je potřeba sbírat všechno, letáčky, vstupenky, razítka, prostě cokoliv, co vám cestou cvrnkne do nosu. Když to pak přidáte do deníčku, vypadá to dobře a zároveň zde máte uchované informace o daném místě. Takové dva v jednom.

Moje nejoblíbenější fotka z celého výletu musela do deníčku celá. A když celá, tak opravdu celá i s tím odříznutým koncem, který bych normálně vyhodila. Fotky si totiž nechávám vyvolávat ve fotolabu ve velikosti A5. A zase citát od Sis.

Na výletě jsme byli celá rodina i s dětmi, takže se mi krásně hodily samolepky se zvířátky. A vypotřebovala jsem je kromě jedné větvičky a jednoho šnečka úplně všechny! Ale nevadí mi to. Za prvé je mají holky ještě skladem… :D a za druhé, další deníček, který plánuju nalepit z této kolekce, bude z wellness víkendu ,,poprvé bez obou dětí“, tam už se mi ty samolepky tolik jako tady hodit nebudou…

A přišlo i na minimalismus… Lepší by byla fotka přes celou stránku, ale nějak jsem to při nahrávání do labu nezvládla.

Celý deníček si můžete prohlédnout na videu, krásné letní dny přeji!

9 komentářů:

  1. Peti, nádhera! Já už ten svůj první denicek taky snad konečně spáchám - fotky už mám nakolážované a čekají na tisk.
    A děkuji moc za ranní záchvat smíchu! Představa fotky jak ležíte s manželem ve vířivce a kolem si lepíš malé lišticky a ježečky mě vážně pobavila 🤣 V každém případě první víkend bez dětí vám neskutečně závidím a přeju samozřejmě ❤ Já už se toho našeho taky nemůžu dočkat 😁 Tak se moc těším, jak jsi to vše zdokumentovala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barů moc děkuji 😘 a chci vidět to tvé TNko, hej my se už musíme domluvit na nějakou kávu, vždyť bydlíme relativně kousek od sebe 😅

      Vymazat
  2. dokonalosť. krásne spomienky. a jednodnove vylety su najlepsie. kopec zazitkov v koncentrovanej podobe. tesim sa na wellness TN ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vali ❤️ moc jsem chtěla tuhle kolekci použít, ale jelikož nejbližší les máme asi 40km, dopadlo to takto 🤣

      Vymazat
  3. Peťo, Ty nás umíš vždy okouzlit, tak krásným deníčkem.To je nádhera👏 Já vím, že z materiálu PA se to kouzlí raz dva😊👍 těším se na další deníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ a přesně, z takového materiálu se tvoří samo 😉

      Vymazat
  4. To je tedy naprostá nádhera :) Já si toto také moc užívám a hrozně rád se dívám do různých hor a lesů, ale je to občas docela dost náročné... Co je moc fajn, je to, že si můžu vždycky skočit do nějakého eshopu a tam si pořídit vše, co je potřeba, aby to bylo nejjednodušší.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover