úterý 18. srpna 2020

Přáníčka z kitu U vody / VALIKA

Ahojte, áno je to tu. Odolávala som dlho a úspešne, ale..... tentokrát som nemohla. Pod dlhej dobe sa hlásim opäť s letnými pohľadnicami z úžasného a netradičného letného kitu. 


Rozhodnuté bolo v podstate okamžite. Nádherné veľké nadpisy sa perfektne hodili na pohľadnice

Nadpis som dotvorila pomocou DYMO štítkovača,

Taktiež som si zvolila nový rozmer. Vo svete pohľadníc sa udomácnil nový trend – tzv. slim line cards. 

V podstate to pre nás v SR a ČR nie je až taká novinka. Je to klasický rozmer obálky na „úradné“ zásielky – obálka DL (3x prehnutá A4) 

Avšak nedalo mi to a vytvorila som ešte jednu mini sériu. Jeden z papierov predstavoval nebo, ale ja som ho použila ako vodu do bazéna. Pečiatky sú z letného card kitu spred 2 rokov – SK verzia ČS verzia

Druhá pohľadnica je v podobnom štýle. Zvýšili sa mi výseky a aj papier, ktorý mám už asi 5 rokov. Bol v jednom z prvých kitov, keď som nastúpila do DT PA. Teraz sa dizajn kachličiek naozaj hodil perfektne. 

Inak vodu som si vytvorila tentokrát sama pomocou perleťových akvarelových farieb a nadpis je tiež zo skvelého card kitu zameraného na narodeniny – SK / CS

Lúčim sa s poslednou pohľadnicou. Túto asi ani veľmi nemôžem niekomu poslať, ale strašne sa mi páčil nápad -  pre dobrodružného potápača. Nedokázala som odolať, ten vlnkový papier je neskutočne úžasný. Som zvedavá ako sa s ním popasujú ostatné dievčatá a hlavne vy, naše milé tvorilky, ale zatiaľ volaniu vĺn nevedela odolať ani AlčaAnnie i Petra – a aké krásne to majú. (Posledné kusy pečiatok sú ešte stále k dispozícii ) 

Inak takto ja využívam kity. Snažím sa využiť všetko čo môžem a kde môžem – stránky v Happy planner sú doplnené tiež. Samozrejme zostali mi samolepky a asi 3 papiere, ale to je nič. 

Už sa teším na nový kit. Bude to opäť nádhera, veď inak to dievčatá v PA ani nevedia. 

Krásny zvyšok leta prajem, 
Valika

14 komentářů:

  1. Tak toto mi Vali moc chýbalo.. Tvoje úžasné pohľadnice ❤️ Sú nádherné všetky do jednej 👏👍😊

    OdpovědětVymazat
  2. Vali tvoje přáníčka jsou prostě orginální😍 nejvíc se mi líbi nápad s tipm bazénem. Kachličky mě nenapadly, ale jo jsou prostě tam👍 Paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anicka diky moja ♥ no tak ja by som rozhodne take kachlicky pri takom bazene chcela mat :-D

      Vymazat
  3. Ach! Valika! To je zase krása! 😍😍

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou dokonalé, kochám se a závidím těm, kteří je dostanou 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá přání i fotky! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky moja ♥ bola to radosť s tymto kitom pracovat ♥

      Vymazat
  6. To je bombastická nálož přáníček, krása!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover