pondělí 24. srpna 2020

Tvoření z loňského kitu / ADÉLA

Za pár dnů vyšleme školáčky zpátky do tříd, a tak jsem si řekla, že je to ideální čas na vytvoření stránek z předávání vysvědčení. Vytiskla jsem si i fotky Elly s rouškou v domnění, že to bude jen taková vzpomínka na zvláštní školní rok 2019/2020…no, uvidíme. Sáhla jsem po jemném letním kitu z loňského roku s kouzelnými vlčími máky.


Vrstvení a natočené fotky vždycky vnesou trochu dynamiky.

Celá kapsová stránka je tak jednoduchá, jak to před lety zamýšlela Becky Higgins. Síla je v jednoduchosti – fotky, kartičky, zastrčit do kapes a hotovo. Jen pár pruhů s textem jsem přidala.

Máte text delší než štítek? Nevadí!

Zvykla jsem si teď na systém jedna kapsová stránka a k tomu jedna velká. Layout se třemi fotkami a opět žádné složitosti. Kolekce papírů Abril je moje láska, ale to už jste si možná všimli.



Vrstvila jsem jen trochu pomocí kartiček z Hygge kolekce.



Chipboard vždycky na stránky vnese další jemný detail.



Taky vám to léto tak rychle uteklo? Snad jste si našli aspoň chvilku na vytvoření něčeho krásného a papírového.

♡ 
Adéla

6 komentářů:

  1. Ty tvoje něžné jemné jednoduchosti! Boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️❤️❤️ Jen to světlo mi tentokrát nepřálo 😁

      Vymazat
  2. krasa adel. fakt krasne. paci sa mi aj kombinacia roznych znaciek a firiem. vidim tam aj FJ ;-) tvoje PL je ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já také ráda kombinuji a PL je opravdu jednoduché a k tomu ta celá stránka - mám rada stejný styl jako ty Adel ❤️. Moc hezké kombinace, jednoduché , čisté a sladěné 🥰👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krása, navíc té inspirace...štítek, fotka překrytá jen částečně... děkuju za nápady, někam je určitě použiju!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover