čtvrtek 17. září 2020

Inspirace z kitu Babí léto / ADÉLA

Podzimní kit mě opět okouzlil svými jemnými tóny hnědé a šedé a vytvořila jsem si dvě stránky jako vzpomínku na prima den s Jani B. a našimi nejmenšími. Aktuální fotky by byly spíše letní, tak se mi hodilo, že mám pořád dost událostí, které čekají, až se do alba dostanou.


S texty jsem to nepřeháněla a stačilo mi vytisknout jen pár řádků.

Z kitu si při řezání kartiček schovávám i malé kousky a využívám je pak na podlepení textu nebo fotek.

Výseky listů a větviček jsou překrásné.

Na stránku jsem zase zanesla trochu nepravidelnosti natočenou fotkou a nalepením papírových koleček.
Obrázky líných kocourů úplně svádí k podzimnímu lenošení.

Už delší dobu jsem si chtěla vyzkoušet stránku s velkým nápisem, když už jsem ulovila ty božské písmenkové šablony od Lory.
Taky jsem si říkala, že bílý podklad je pro minimalistické srabíky (což většinou jsem i já) a zkusím využít papír se vzorem. Duhy z Abril kolekce barevně sedly dokonale. Kartičky z kitu jsem trochu zmenšila a pak pomocí Spellbinderu vyřízla jednotlivá písmena.
Do každé kartičky jsem vysekla dírku, zpevnila průchodkou a na provázek zavěsila lístky, fotku, kulaté samolepky a jiné výseky.

Některé jsou jen přivázané a několik je pro jistotu ještě přilepeno pěnovou páskou.
Už jste z kitu vytvořili stránku, deníček nebo přáníčko? Ukažte to své Papero rodině na Facebooku!
♡ 
Adéla

11 komentářů:

  1. Ta velká stránka je dokonalá. Tu si určitě vyzkouším (naštěstí se jméno také vleze)

    OdpovědětVymazat
  2. To je něžná krása, ty tvoje detaily a nápady já prostě miluju:) A stránka s vyřezaným jménem je TOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Díky časovému skluzu si už pamatuju málo informací a stránky jsou pak takové pěkně rozvolněné :)))

      Vymazat
  3. mas to krasne a nadherne premakane ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Obě stránky jsou překrásné, super nápad s těmi vyříznutými písmenky 😉❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta písmenka jsem někdy v létě zahlídla u Steffi a uložila si do paměti. :) Ta písmena si o takové využití doslova říkají.

      Vymazat
  5. Óóó, tak to je nádhera! Tvé PLko miluju, ale ten layout je úplně božský!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuju! Občas si říkám, jestli už to není nuda, tak mě každý takový komentář strašně potěší a nakopne k dalšímu tvoření!

      Vymazat
  6. Jsi mistryně detailů❤️ Vždycky se moc těším na tvé něžné stránky. Ty fotky ke kolekci ladí dokonale. Velké abecedě jsem odolala, ale po tak vymazlené stránce, ted nevím nevím😂

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover