úterý 15. září 2020

Umělecká přání z kitu Babí léto / VALIKA

Ahojte, prichádzam s inšpiráciou z aktuálneho kitu. Áno pochopila som – VŠETKY sa tešíte na jeseň. Asi som sama, ktorá by ešte brala 3 mesiace leta. Možno aj preto bude moja inšpirácia trošku iná...


Áno v kite je veľa listov a jabĺk, ale mňa ako vždy najviac zaujali tvary. Abstraktné, ale organické. Hneď som uvidela ázijský abstraktný prírodný obrázok

Určite by sa dala tá kartička nechať aj v pôvodnom stave a ten kruh nevystrihnúť, ale ja vždy preferujem všetko podlepiť 3D páskou 
Opäť tá abstraktná príroda.

Opäť všetko podlepené 3D páskou.

V tomto kite som videla v hlave samé krásne plagáty a jeden taký som sa aj snažila vytvoriť. 

Inak prvýkrát som potrebovala väčší priestor a rozmer A6 mi nestačil takže som siahla po A5.

No a toto je už úplný úlet. Milujem Lucinkine citáty, tak všetobecne citáty. Chcela som pridať do zbierky, lebo jeden už taký mám. 

Trošku Picassa ešte nikdy nikoho neurazilo, že ? ☺

Lúčim sa s otázkou – stačil vám ten necelý mesiac tepla a tešíte sa na jeseň ALEBO ste v mojom tíme, v ktorom Slnka nie je nikdy dosť? 
Prajem krásny zvyšok dňa, 
Valika

10 komentářů:

  1. Vali to je nádherná inspirace 😍 jsem ráda, že zase jedeš přáníčka, krásně se na to kouká 😉❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky Peti ♥ tak vies ako. ked sa neviem pohnuť z miesta tak vždy skončím pri pohladniciach. je to moja srdcovka ♥

      Vymazat
  2. Vali, nádherné pohľadnice, šťastný to človek, čo od teba nejaké (akékoľvek) dostane. Vždy máš všetky dokonalé 😊 Hlásim sa do tímu, pre ktorý slnka nie je nikdy dosť, aj keď chápem, že aj tie ostatné počasia majú svoju funkciu 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka ja som to prepojenie tusila. Vitaj v time :-**** dakujem ti za krasne vyznanie. velmi prevelmi si ma potesila. dakujem :-*****

      Vymazat
  3. Tak to je pecka. Nikdy by mě nenapadlo, že je možné z kitu vyrobit taková nádherná přáníčka. Jsou to opravdu umělecká díla!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenka ♥♥♥ dakujem za take krasne slova. velmi si to vazim. som rada, ze sa vam pohladnice pacia ♥

      Vymazat
  4. Vali, tie pohľadnice sú dokonalé! Milujem ich všetky, milujem Picasa! A ty si náš Picasso ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinka ja sa cervenam ♥ dakujem za krasne slova, ktore si zo ♥ cenim a vazim :-*

      Vymazat
  5. Vali skláním se nad tvou schopností podívat se na kit z úplňe jiného úhlu. Toto je tak osvěžující🙏👍 Miluju tvé pohlednice, a nedokázala bych vybrat. Nejvíc mě dostalo to vystřižené kolečko,,které jsi proměnila na slunce😳😍 jakože toto tě jak napadlo? Pecka pecka pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. annie zlaticko ♥ dakujem krasne. tak uplne presne ti ten proces myslenia popisat neviem. jednoducho pozriem a vidim tam tie tvary alebo vzory a potom je to uz otazka spravneho naladenia, aby som bola schopna preniesť to aj na pohľadnicu. dakujem krane este raz ♥ :-****

      Vymazat

Pin It button on image hover