pátek 11. září 2020

Mini album Z lesa / ADÉLA

Tento rok jsme trávili mnohem více času v lese než obvykle, a tak jsem se moc těšila, až využiju kit Z lesa a vytvořím si mini album z výletu do Krkonoš. Sešitky, samolepky i výseky se dají koupit i samostatně, tak se pojďte podívat, co vše jsem využila.


Původně jsem měla vybraný sešitek s vrstevnicemi, ale dala jsem si na svém instagramovém profilu hlasování a moji sledující vybrali světle zelený s kolečkem. A dobře udělali! Tak moc se mi to nakonec hodilo a krom nápisu do oblouku jsem průchodkou přicvakla kolečko, za které jsem zahákla gumičku a nacpané album tak hezky drží pohromadě.
V kitu jsou převážně zelené, hnědé a černé odstíny, ale přeci jen se mi podařilo najít i jednu narůžovělou kartičku a z té jsem si vyřízla pár srdíček.
Vyzkoušela jsem si trik na bílý embossovaný text, který jsem viděla u Jani S. Nebudu vám lhát, je to dost adrenalin. Na inkoustové tiskárně vytištěný text se musí opravdu rychle zasypat embossovacím práškem a pak zahřát horkovzdušnou pistolí. Není to zatím dokonalé, ale jako první pokus dost dobrý.

Cestovní deníčky jsou skvělé v tom, že je můžete vzít s sebou do batohu a zaznamenávat si zážitky hned na místě. Já to moc neumím, tvořím až doma a dávám přednost fotkám před texty. Nejlepší jsou ty opravdu velké.
Tentokrát jsem se snažila maximálně využít materiál z kitu a nevymýšlet zbytečné složitosti, takže žádné schovky, kapsičky ani interaktivní prvky. Jen fotky, výseky a samolepky, úplně to stačí.

Proužky s texty, ze kterých vždy nějaký vyberete.

Kolečka se hodí vždy. Pár jich najdete mezi výseky nebo si je můžete vyříznout z kartiček.


Samolepky s lesními zvířátky – to je absolutní láska! 
Seříznutí kartičky úhlopříčně mě dost baví.

Zůstalo mi pár srdíček, tak našly své místo i na této dvoustraně.

Velký nápis se dá oživit přidáním výseku místo písmene O.

TN deníčky toho nepotřebují moc, sluší jim jednoduché detaily.

Když les, tak další zvířátka.

Do deníčku jsem vložila další list z vellumu a nalepila dva stromky. Průhledné samolepky jsou k tomu naprosto dokonalé.
Jestli jste dočetli až sem a máte ještě chvilku, pojďte si se mnou zalistovat…

♡ 
Adéla

12 komentářů:

  1. Téda, Adélko, nestačím se vynadívat, je to veliká krása! Moc díky za tip s úhlopříčně rozříznutou kartičkou, určitě využiju! Ještě bych se chtěla zeptat, jak máš, prosím, přesně vzadu uchycenou tu gumičku? Na videu se mi nedaří to postřehnout. A peříčka jsou pro mě top! Nádhera ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opět něžná krása, video jsem viděla už včera, jen se objevilo na YT:))
    A přidávám se k Baruš, takhle použitou kartičku musím zkusit, je to paráda! Zakončení jsem okukovala rovněž, zdá se mi, jakobys tam měla průchodku a v ní uzlík od gumičky...?

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc! Ano, na zadní straně je jedna dírka zpevněná průchodkou a tam provlečená gumička s uzlíkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Myslela jsem si to, ale jistá jsem si nebyla 😊 Skvělý nápad!

      Vymazat
  4. Adélko, video jsem si musela prohlédnout hned několikrát, aby mi neutekl žádný detail. TNko je úžasné. Tak jako holky mě zaujaly kartičky střižené úhlopříčně. 👍👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Je to takový detail a stránky to krásně oživí :)

      Vymazat
  5. Adél, moc krásné TN, tečkovaná peříčka boží 😍 A nejvíc se mi líbí ta kolečková stránka 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta peříčka jsou úplně boží. V létě jsem si koupila dvě balení s tím, že se jednou budou určitě hodit :)))

      Vymazat
  6. Krásný cestovní deníček, ty já miluji. Děkuji za další nápady, které si určitě vyzkouším 👍😉
    PARÁDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že těch fotek ke scrapnutí letos máš! Koukala jsem, co jste všechno zvládli s manželem na kole ;)

      Vymazat
  7. Krásné album, moc se mi líbí peříčko, malé fotky ve tvaru kruhů a ty seříznuté kartičky jsou perfektní nápad, určitě se inspiruji 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se těším, od tebe to bude vymazlená krása! Já už jsem takový lenoch, ale kdybych na pár detailů vytáhla třeba šicí stroj...

      Vymazat

Pin It button on image hover