pátek 4. září 2020

Jak na hedvábný papír / VALIKA

Hodvábny papier
Ahojte, dnes mám pre vás nápad ako využiť niečo čo si všetky doma tajne schovávame. Hodvábny papier. Priesvitný a krásne jemný. Papier, ktorý má aj iné využitie ako len obalenie darčeka. Papier, z ktorého viete vytvoriť tie najkrajšie kvietky. 


Inšpiráciu som našla na blogu výrobcu krásnych pečiatok a šablón Flora and Fauna. V pláne som mala už dlho vyskúšať túto techniku a konečne nastal ten deň. 
Najkrajšie vzory sú priamo v eshope PA – moje najobľúbenejšie sú kytice, tulipánjarní kytka. Neustále však viem využiť aj vetvičku.
Najzaujímavejšou črtou je práve transparentnosť hodvábneho papiera. Úplne najviac sa mi páči, keď ich trochu našuchorím

Prvé výtvory som skúsila prilepiť kvapkou tekutého lepidla, čo nebol najlepší nápad. Kvietky som aj tak využila a stred zamaskovala enamelkou
Zistila som, že najlepšie je lepidlo v tyčinke (ja som použila Kores, ale podľa mňa môže byť aj iná značka). Takže si kľudne požičajte od detí či synovcov a neterí ich školské lepidlo. Z výsledku som nadšená a je až na neuverenie, že ho nevidieť. 
Papier som preložila a 4 vrstvy si vysekala na Big shote naraz
Tie motýliky sú úžasné.
Nadpisy sú z bývalých card kitov – aktuálne na veky vekov. Tady a tu.
Dúfam, že som vás zaujala. Nápad je to jednoduchý, ale viem si predstaviť milión a jeden spôsobov ako by sa to dalo využiť na rôznych papierových projektoch. 
Prajem krásny zvyšok dňa, 
Valika

6 komentářů:

  1. Vali, to je pecka, nadherne, jemne...❤️ Hodvabny papier som si tiez schovavala, ale nikdy nevyuzila, tak som zacala vyhadzovat, nikdy ma nenapadlo, ze by sa z toho dala urobit takato parada 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej tak to sa tesim. je to krasne. mozno viac nazivo nez na fotkach ♥ a dakujem :-*

      Vymazat
  2. A já ho nakonec vždycky vyhodím a přitom stačí projet BS 😂😂👌🏼👌🏼❤️ Paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano tvoj kamarat BS, na ktoreho vzdy zabudnes :-D podla mna by to bolo super aj na darceky ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover