čtvrtek 24. září 2020

Inspirace z kitu Babí léto / MIRKA

Ahoj, hlásím se z našeho Papero amo DT jako poslední v řadě s inspirací ze zářijového kitu Babí léto. Letos moc podzimních fotek zatím nemám, a tak jsem sáhla po loňských a kit jsem využila na scrapnutí jednoho podzimního výletu.





Jedna stránka je kapsičková a na protější jsem udělala layout, obě stránky mají velikost 8,5 * 11 inch, aby mi pasovaly do alba.

Na kapsičkovou stránku této velikosti je potřeba kartičky o kousek menší, než ty, co jsou v kitu, takže si vždy u tohoto rozměru nejdřív promyslím, které použiju, nanečisto poskládám vedle sebe a až když jsem spokojená s rozložením, tak si je zmenším pomocí šikovné pákové řezačky na velikost 6,8 x 8,9 cm. I u fotek je potřeba počítat s trochu menším rozměrem, já si při kolážovaní fotek v online programu befunky.com přidávám trochu tlustší bílý rámeček, který mi ty fotky o malinko zmenší a nemusím pak přemýšlet, kterou část fotky mám dát pryč. 



Jako úvodní kartičku na nadpis výletu jsem si vybrala jednu z těch ,,Picassovských”. Nadpis jsem nakombinovala z psaného písma a velké abecedy z kitu a přidala i jednu větvičku a datum pomocí datumovky. 



Pod fotky jsem si vybrala poměrně výrazné kartičky, takže moc zdobení už se tam nehodilo, aby to nebylo přeplácané. Ale využila jsem i kolečkové nálepky



...a stejně tak frázové nálepky a pár výseků. 



No a dokonce se mi hodila i kočička :) 



Na protější stránku ve formě layoutu jsem chtěla použít hodně těch úžasných větviček a lístečků, jenže jak jsem je všechny vyloupala, rozhodla jsem se, že na layout využiju spíš ten zbylý výsekový arch. Většinou tyto archy vyhazuju, tento je však moc hezký, škoda ho vyhodit. 



Akvarelovými barvičkami jsem si udělala nejdřív podklad a na něj pak nalepila prázdný výsekový arch. Do volných míst jsem udělala pár teček, nebo naznačení žilkování listů. 



Nad a pod arch jsem přidala kostkovanou a fotkovou PL kartičku, obě jsem šikmo rozstřihla a halabala je naaranžovala, aby to vypadalo, že tam jen tak trčí jako pohozené. Další kostkovanou kartičku jsem strčila ještě pod fotku. 



Z odstřižků jsem pak udělala malé ,,křovíčko”  i ve spodní části stránky, kam jsem ještě přidala jablíčka. Jedno je vystřihnuté z kartičky a jedno namalované permanentními fixy.



Výseků tam opět moc není, aby to nebylo přeplácané, ale zamilovala jsem si tento klobouček, takže ten tam rozhodně musel jít.



Pro dnes je to ode mě vše, mějte se krásně a nezapomeňte, dnes večer je naše oblíbená SCRAP PÁRTY ve 20.00 tady, tak doufám, že se tam uvidíme a něco hezkého si společně nalepíme :) 


Mirka


14 komentářů:

  1. Miri, kapsičková stránka je nádherně sladěná a krásně dozdobená. Úplně luxusní je písmo na journalingu a úvodní kartičce. To se nikdy nenaučím. :-) Škrabu jako kocour. :-)
    A využití prázdného výsekového archu je naprostá bomba. S dovolením použiju také. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili, dekuju moc😘 Urcite pouzij, budu rada 😉 A vis co mi rikaji me deti? Ze ja skrabu jako kocour, protoze to nemuzou po mne precist 😀

      Vymazat
  2. kapsickova stranka je uzasna.no a ten napad s papierom po vysekoch je tiez super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali, dakujem ❤️. Tie prazdne vysekovky pouzite na projektoch uz som parkrat videla, ale sama som to nikdy nepouzila, az teraz 😀

      Vymazat
  3. Super PLko 😍 a ta velká stránka, to je skvělý nápad 😘 klobouček byl taky můj favorit 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Ta velká stránka je naprostá dokonalost! 😍

    OdpovědětVymazat
  5. Miri krásné stránky moc a přidávám se k holkám, ta velká stránka je geniální👍 Tak využit zbytek by mě fakt nenapadlo. Je to perfektní

    OdpovědětVymazat
  6. Mirko, i ty jedna nápaditá ženo😉👍 krásná podzimní fotka čekala na krásný kit a nápad. Těším se na další nápady 😃👏

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover