pátek 11. března 2022

Harmonikové minialbum / ANNIE

kit Jarní zahrada / březen 2021

Tak jako Adél (článek TADY) i já jsem se pustila do výroby jarního albíčka. Tolik krásy, co jsem našla v balíčku, aach úplně jsem se rozněžnila. Kit Jarní zahrada se Silvii opravdu povedl a holky zvládly nemožné. Vlastní papíry a výseky, no je to prostě pecka!


Album je z pevných desek z lepenky. Pokud chceš vidět přesné rozměry, kukni na instagram do reels (@annie.blazkova). Lepila jsem tak, aby se mi do alba vešla fotka 9x13. Vnitřek je tvořený z bílých, jednobarevných papírů a hlavně těch z kitu. Naskládala jsem je do harmoniky a při lepení se mi podařilo sem tam vytvořit i kapsičku, kde můžeš vložit zbylé fotky nebo journaling.



Album je jednoduché na výrobu a hlavně tam dáš ty velké fotkyyy.



Pak už jen stačí ozdobit, juch vešli se i králíčci i slepičky. No a co, že ještě nejsou Velikonoce.



Mimo kit jsem si vzala k ruce ještě vellum a oboustranku. Ta je na tvorbu desek nejlepší.



Ještě mi chybí dopsát journaling, ale už teď jsem pro tebe natočila krátké video, aby ses mohla taky pokochat tou jarní záplavou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover