pondělí 28. března 2022

Jarní inspirace v sešitech / ALENA

 



Cítím jaro ve vzduchu! Konečně. Vítám vás u dalšího oldies článku. A tak jako holky i já vám chci ukázat stránky ze staršíhojarního kitu od Lucky. Tenkrát byly kartičky vytisknuté leskle, ale nyní už jsou natištěné ofsetem a ten rozdíl je nepopsatelný! Vytáhla jsem pár nejen jarních fotek z loňska, které mi chyběly v Storyline sešitě a vyplnila tak místo. Pomalu ale jistě se blížím k jednomu plnému sešitu (leden-duben).


Na první stránečku jsem fotky a jednu kartičku projela big shotem a udělala z nich visačku, ale stejně tak dobře to uděláš pomocí řezačky nebo raznice. Podlepila jsem vše ještě dvěma kartičkami. Ty flekaté jsou prostě top a já se nemohla rozhodnout. A dozdobila.

Výseky „jaro“ a „březen“ jsou z této sady. A to černé kolečko s „&“ je z těchto samolepek, černá je nesmrtelná!

Pamatuje ty skvělé zvířátkové samolepky na „každý“ měsíc? Totál cutie, jen nebyly na celý rok, ale mám tajné info od Silvie, že by snad mohly být. Juch. Každopádně dřív byly jako průhledné samolepky a tentokrát už je seženeš jako klasickou neprůhlednou samolepku. Frázové samolepky hledej tady, jsou naprosto univerzální a budou se hodit k většině fotek, protože tahle chvíle!

Druhou stránku jsem spíchla spíš jen tak ze zvyku, že když byl čas, fotky a materiál roztahaný. Navíc tu proužkovanou kartičku jsem chtěla použít už na první stránce, ale nějak to neklaplo. Tady už jsem jí prostě nacpala.

Vzala jsem si na pomoc pár šablon na větvičky a béžovou malou abecedu.

Řeknu vám ty těhotenské chutě, když už mi nebylo zle, byly občas vtipný. Tyhle fotky NEJSOU z jednoho dne, jen pro jistotu, abyste si nemysleli :D. Ale chuť na sladké převládala.

To je ode mě dnes všechno. Zahrabte taky v šuplíku s nasysleným matrošem, vyndejte pár věcí a něco nalepte! Ať je ten skluz zase o chlup menší. Těším se, o co se s námi podělíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover