pondělí 14. března 2022

Klučičí jarní stránka / MIRKA

Začátek týdne znamená na blogu Papero amo inspiraci ze staršího materiálu. Je mi jasné, že teď je absolutní number one nový ňuňavý kit Jarní zahrada, ale třeba se vám do kapsy bude hodit i mé využití neméně krásného staršího jarního kitu v jemných barvičkách.


Annie už vám minulý týden ukázala, jak z něj lze udělat nádherná titulka do alba a já jsem si nalepila stránku v podobném formátu, a to 8,5x11. Běžně bych sáhla po neutrálních barvách, víte, že růžovou příliš na layouty nevyhledávám, ale tady jsem udělala výjimku a jednu růžovou kartičku jsem použila. Moc se mi totiž hodila k cihlové zdi na fotkách.

Velké nápisy sluší všem stránkám a ani mně nemohl tady jeden chybět. Je z tohoto aršíku, kde najdete perfektních nápisů spoustu a taky hodně bílých srdíček a pár zaječích oušek, které jsem na stránku rovněž použila. Nápis je podlepený pěnovou oboustrankou, aby opticky vystoupil nad frázové samolepky, které najdete zas tady a tady.

I když jsem si vybrala tu růžovou kartičku, myslím, že stránka přeslazená není a můžu o ní s klidem říct, že je klučičí. Doufám :) Ostatní výseky a nálepky jsem použila v černé barvě, ale na takové pocitové vyvážení barev jsem přilípla malý růžový foťáček a dva kaktusy v růžových květináčcích. Tyto roztomilé samolepky jsou k mání tady. Aby byl můj výčet použitého materiálu úplný, ještě přidávám odkaz na jarní výseky se štítkama a spoustou frázových koleček.

Znáte takový ten pocit, když už je stránka hotová, ale pořád tam něco chybí? Tehdy přichází v mé pracovně čas na cákance, flitry, šití nebo razítka. Případně kombinace všeho. Já jsem použila flitry v černé barvě a razítko teček. Hotovo.

Přeji vám krásný týden a tuším tuším, že už to jaro na nás v týdnu opravdu dýchne, tak užívejte ;)

Mirka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover