pondělí 7. března 2022

Jarní titulka 2022 / ANNIE

Krásné pondělí všem papírovým maniačkám. Jaro už nám klepe na dveře, kdy jindy než teď sáhnout po jarním kitu a přidat další stránku do alba. Nedávno jsem ti TU ukazovala moji poslední stránku roku 2021, je na čase si slepit titulku pro rok 2022. Přiznávám se, že lepit úvodní stránku v březnu je trošku faux pas, ale já se pořád rozhodovala, jaký formát alba pro letošek zvolit. Nakonec vyhrálo album 9x12. Bude to můj druhý rok a jsem s ním fakt spokojená. Hlavně do kapes nemusím stříhat kartičky ani fotky, jak tomu třeba u alba 8,5x11, i když má tento rozměr taky něco do sebe.


Titulka je velmi jednoduchá a zvládne ji každý začátečník. Vybrala jsem si úvodní fotku o klasickém rozměru 10x15 a pár kartiček, které by mi ladily barevně. Kartičky jsou poskládané jako větrník a tvoří pomyslný čtverec.


Záměrně jsem použila jen 3 kartičky, místo čtvrté jsem doplnila nápis z dalšího parádního kitu Duhové dny.Z toho samého kitu jsem použila i výsek s „hashtagem“ rodinka.

Můj tip: Nejprve si vše na čtvrtku naskládám a poté až lepím. Někdy si ji i vyfotím a mrknu, jak vypadá na mobilu. Kolikrát si všimnu něčeho, co by mi později vadilo, a nebo mi něco chybí. Tentokrát to byla ta druhá varianta. Pro oživení jsem vyšila pod fotku mřížku.

Na co nedám dopustit, jsou vellumové výseky, nejraději mám srdíčka a holky je mají v několika barvách. Dodají stránce jemnost a dají se použít na různé projekty. Až byla stránka hotová, stále se mi na ni něco chybělo, proto jsem sáhla po jednobarevném papíru a podlepila jím ten bílý, aby mi trošku barvy čouhalo z leva i z prava. Hotovka.

Co ty? Už na tebe dýchlo jaro? Nebo ještě lepíš zimu? Pochlub se nám se svými projekty, inspirace není nikdy dost.

1 komentář:

  1. Krásné, něžné a ano, dýchlo, miluji tento KIt a tento rozěmr alba :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover