čtvrtek 10. března 2022

Jarní deník / ADÉLA

 Page kit Jarní zahrada / březen 2021

Taky se vám někdy dostane do ruky tak dokonalý materiál, že se do něj bojíte střihnout? Celkem dlouho přemýšlíte, co vytvořit, který papír vybrat a když se k tomu přidají ještě roztomilá zvířátka, je vše ztraceno. 


Nakonec jsem se rozhodla pro výrobu základu jarního minialba v TN formátu (travelers notebook nebo-li cestovní deník). Jen uvnitř nejsou sešitky, ale jednotlivé listy zavěšené na tenkých gumičkách



Nemohla jsem odolat úžasným výsekům květin a ty slepice, úplné jaro! Tak si to jedna z nich vykračuje do roku 2022.


Na přední straně jsem nápis ještě podlepila pauzákem a 3D páskou, aby se mi neztrácel mezi černobílými květy. 


Už se moc těším, až album vyplním fotkami z jarních výletů.





2 komentáře:

  1. Adélko, máš to krásné, a taky máš pravdu v tom, že když je tak dokonalý materiál a jako že to je dokonalý materiál neví člověk co vybrat, mám s tím stejný problém, jsem úplně unešena z tohoto kitu a asi dlouuuho budu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla problém střihnout, ale zase je škoda, aby ten matroš zůstal v papírovém archivu. :))) Holky kdyžtak dotisknou.

      Vymazat

Pin It button on image hover