pondělí 4. července 2022

Letní host na blogu / BLANKA

A hned zčerstva začínáme s našimi letními hosty. Nakonec jich pro vás máme přichystáno ŠEST, plus dvě překvapení, takže je rozhodně na co se těšit. Inspirace totiž není nikdy dost a třebaže si budeš projekty prohlížet někde na pláži, u rybníka či na chalupě v horách, za dlouhých zimních večerů jako když to najdeš!


Naším prvním hostem je BLANKA, která se zamilovala do našeho kitu Letní nálada a vytvořila hned TŘI parádní projekty!


No joooo, Maledivy podruhé, to se krásně scrapuje! Ale všimni si té dodekorované fotky. Pecka!



A tahle stránka úplně voní létem! To je tak, když začnou prázdniny. To se i ten papír lehčeji trhá. 




Jako poslední projekt tu máme dvoustranu ze sešitu Storyline Chapters s velkou hromadou fotek


Visačky v obálce toho unesou hodně! 



A tady celá dvoustrana.


Jak napsala Blanka v mailu: Tento kit mě uchvátil, že jsem nemohla přestat tvořit, líbí se mi na něm papíry a ty výseky, ty jsou TOP. Rozhodně si ho musím objednat znova, protože mi skoro nic nezbylo.

Blani, moc ti děkujeme za takovou inspirační smršť. Jak se vám inspirace líbila? Už jste do kitu střihly? Nebo už máte taky pocit, že vám z něj nic moc nezbylo :D

4 komentáře:

  1. Bláňa má krásné stránečky a zajímavé detaily. Je vidět, že si tvořeníčko parádně uživá. Letos nám určitě ještě ukáže stránečky léto s karavánkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji , no na kit s karavanem čekám dlouho takže moje léto je víceméně jasné 🤣🤣🤣❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Blani, moc krásné stránky se ti povedly, je vidět, že ti kit hodně sednul. Těším se moc na další stránky 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooc, celkově tento kit je myslím přizpůsobivý jak k moři tak k rybníku a to se mi moc líbí , sedí mi moc , holkám se povedl❤️❤️❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover