pondělí 11. července 2022

Letní zážitky v kapse / ANNIE

Zdravím všechny scrap nadšence! Léto už je v plném proudu a já jsem neodolala a musela jsem si slepit něco z teplých krajin. Na dovču se letos teprve chystáme, tak jsem se rozhodla lepit resty a přidala ke stránce, kterou můžeš vidět tady, ještě jednu kapsovou. Opět jsem si na pomoc vzala kit Letní nálada. 


A jak nalepit PLko za 30 minut, když máš plno dětí na zahradě a oběd na plotně…? Prostě jen vytiskneš fotky (co já bych bez té selphiny dělala), podlepíš papírem z kitu, použiješ nálepky, štítky, malou abecedu a je to!



Jasně, ještě jsem si pohrála s journalingem a vytvořila odklápěcí kartičku. Aby mi neodstávala, přichytila jsem ji sponkou.


Prostě FAST and EASY. Někdy člověk nemá čas se s tím crcat:-)

Přeji ti krásné léto plné zážitků, ať je co lepit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover