pátek 29. července 2022

Vzpomínky z výletu / MIRKA

 Ahoj holky. Ráda bych vám dnes ukázala malou inspiraci z červencového kitu Na hory My jsme se sice přímo na hory nedostali, ale myslím, že kartičky se skvěle hodí i na výlety do lesa a přírody. 


Opět jsem si slepila jednu Project life stránku a k tomu i klasický layout, protože jsem měla z výletu dost fotek a samozřejmě jsem nebyla schopná žádnou z nich vyřadit. 

Barevnost kitu s fotkami z přírody ladí opravdu neuvěřitelně. Do jedné velké kartičky jsem vyřízla okénko a podložila velkou fotkou 10*15 na šířku. Zatím jsem se ještě nerozhodla, jestli se mi výsledek líbí nebo ne, asi jsem si to představovala trochu jinačí.

 Levá horní kartička je odklápěcí a pod ní se schovávají další 2 fotky. Zvykla jsem si v poslední době takhle řešit příliš fotek. Ale tady jsem také chtěla nechat celou tu krásnou kartičku, byla by škoda ji zaplácnout fotkou, případně ji vůbec nepoužít.  


Stejně tak prostřední kartička se mi moc líbila a hodila. Pro změnu jsem na ní nalepila vellumovou kartičku a prostor využila na napsání journalingu. Vellum je jen jednoduše přilepené kouskem washi pásky z loňské lesní kolekce Obrázek stromů na kartičce pod vellumem pořád prosvítá, ale zároveň jsem její tmavou barvu trochu utlumila vellumem.



Na layoutovou stránku jsem se rozhodla využít sketch z paperoamo scrap párty. Sketch je od Janičky S. a je maximálně dokonalý, takže pokud ho ještě nemáte, určitě si ho nalepte. Já plánuju podle něj ještě další stránku, nějakou barevnější, tady mi ty kartičky trochu splynuly, ale vzhledem k ,,barevné” podkladové čtvrtce jsem kartičky volila umírněnější. 

Velký nápis jsem vysekla z vrstevnicové kartičky na bigshotu se šablonami od Lory  Použitá malá abeceda je jedna z mých oblíbených, má tělovou barvu a přijde mi, že se barevně hodí snad ke všemu Takže pokud ji ještě nemáte, šup s ní do košíku :) 


Pro dnešek je to ode mě vše ;) Na další článek si chystám TN (travelers notebook)  z dovolené a na dozdobení obalu jsem použila také tenhle kit. Jelikož jsme jezdili s karavanem, nic jiného nepřipadalo v úvahu. Moc se těším, až vám budu moct ukázat výsek karavánku v akci ;)  A možná to nevydržím a pochlubím se ním i dřív na instagramu, tak sledujte paperoamo https://www.instagram.com/paperoamo/ ať vám nic neunikne, protože tam najdete spoustu a spoustu inspirace i od ostatních holek a byla by škoda, kdybyste o ty krásné výtvory přišli :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover