pátek 15. července 2022

Výlet na hory / ANNIE

kolekce Z lesa

Opět se hlásím a tentokrát tu mám pro tebe jednu inspiraci z výletu na Sněžku. Chci ti totiž ukázat kit, který určitě dobře znáš z předešlých let, a ukázat ti, že PA materiály nestárnou a jdou použít naprosto kdykoliv. Jde o kit Z lesa. Je fakt parádní, protože kromě samolepek, výseků a kartiček obsahuje i washi pásky a cestovní deníčky. Na jeden takový se můžeš na blogu mrknout tady


Před zhruba rokem jsem vyrobila deníček a teď jsem si se zbylých fotek udělala jednu stránku pro radost.

Základ tvoří hexagony, některé byly součástí výseků a zbytek jsem si zkrátka obkreslila a vystřihla z kartiček. Jednoduché a efektní. Pro 3D efekt jsem některé z nich podlepila pěnovkou.

Nadpis jsem použila z opravdu historického My life kitu 05/2018. Je pořád „in“, jak já byla ráda, že nemusím pokoušet můj handwriting. Maličké hvězdičky jsou pak taky z nějakého cestovatelského kitu.


Můj tip: tak jako mám box Vánoce, Velikonoce, tak mám i jeden s nadpisem Hory, kde mám právě všechny kity s tématem výletů, hor, stanování, přirody. Stačí pak jen sáhnout do správné krabičky a tvoření jde lehce od ruky.

Papa

1 komentář:

  1. To je pecka. Nádherná stránka. Kolekci Z lesa také ráda používám do našich dovolenkových alb.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover