pondělí 18. července 2022

Na britské hory / JANA

 Kit Na hory / červenec 2022

Moc vás všechny zdravím a doufám, že si prázdniny a léto užíváte ve zdraví. Aktuální kit Na hory už nám plní blog a sítě a dneska se přidám i já. Mám tu dvě kapsové stránky 9x12 a vezmu vás na britské hory.


Přesněji do pohoří Snowdonia ve Walesu. Jak samy vidíte, stránky jsou maximálně jednoduché. Přišlo mi líto fotky zmenšovat a různě zdobit. A kit šel k těm fotkám barevně naprosto dokonale!


Hodně jsem podlepovala pěnovou páskou, což bych dřív vzhledem k místu nedělala, ale bůhví, kdy já ta alba naplním. Takhle aspoň budou vypadat plná dřív :D


Dokonce došlo i na ty malované kartičky, o kterých bych dříve ani neuvažovala. A hle, jak si to krásně s těmi fotkami sedlo!



Druhá stránka se nese v podobném duchu. Velké fotky, kartičky a velmi střídmé zdobení. Jako jo, mohla bych vytáhnout big shot, nasekat fůru roští, foťáčků apod., ale  .. no .. nechtělo se mi :D Takhle je to aspoň víc jako fotoalbum.




A je to, další stránka je v albu! Se spoustou fotek a vzpomínek. Tak to mám ráda!

4 komentáře:

  1. Jani, absolutně doko, fotky, i kombinace s kitem 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt mile mě překvapilo, jak dobře to šlo všechno dohromady. A ty malovany kartičky!! Moc děkuji, Miri ❤️

      Vymazat
  2. Jani překrásné stránky, dokonale sladěné. Ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milí, děkuji moc! A opravdu si troufám tvrdit, že s tím kitem se jakýkoliv výlet do přírody bude ladit parádně! ❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover