pondělí 25. července 2022

Sbíráme zážitky z hor / ADÉLA

Dnes pro vás mám pár stránek z minialba, které jsem připravila ještě před odjezdem do Krkonoš. Aktuální kit „Na hory“ se skvěle doplňuje se starším kitem „Z lesa“. Tak zalovte ve svých zásobách nebo si doplňte nové.



Mezi samolepkami najdete spoustu lesních zvířátek. Velká fotka, nápis poskládaný z abecedy, pár roztomilých kamarádů a první stránka byla hotová během pár minut.

Některé samolepky můžete nalepit na čtvrtku, vystřihnout a pak použít jako výsek a podlepit pěnovou páskou. Díky tomu budete mít v albu pěkný prostorový efekt.

První stránka s velkou fotkou po odklopení ukáže další část s malou harmonikou. Jeden z výseků ve tvaru hory je připevněný kovovým hřebíčkem a zajišťuje tak, aby se harmonika neotevírala.


Nezapomínejte na washi pásky, k nalepení kartiček s citáty nebo fotek se vám budou hodit.

Občas jsou citáty na kartičkách dlouhé a nehodí se mi celé, tak stačí střihnout a vybrat ten správný kousek textu.

Na další dvoustranu jsem použila část kartičky, která zakrývá tři malé výletníky. Mám tyto odklápěcí prvky moc ráda.


Přeji krásné sbírání letních zážitků.

Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover