úterý 12. července 2022

Host na blogu / LUCKA

 O tom, že mě holky vybraly jako jednu z guest designerek jsem se dozvěděla na cestě na dovolenou, takže novou PL kolekci Na hory jsem vyzvedávala až těsně před víkendem po cestě z Chorvatska. Pro mě trošičku šibeniční termín, ale podařilo se mi to zvládnout.

I téma hory byla velká výzva, neboť moc nepěstujeme horskou turistiku ani kempování v přírodě. Takže jsem dlouho lovila v archivu nějaké fota s touto tematikou. A tím, že nejsem ani moc project lifový typ (kapsičky mě omezují), mám ráda velkou plochu na tvoření, kde se můžu vyřádit, tak to byl trošku "oříšek". 

Proto jsem se nakonec nebála a řízla do kartiček. Využila jsem výseky, nálepky a i razítka z letní kolekce Letní nálada. Snad se zadařilo. Zároveň se moc těším, až zbytek kolekce využiji při tvorbě dalších projektů. A jinak za mě TOP kartička je s motivem vrstevnic.




2 komentáře:

Pin It button on image hover