pondělí 22. srpna 2022

Když máš fotku s křiklavými barvami ... / MIRKA

 Kit Na výlet 

Moc vás všechny zdravím ještě v plném prázdninovém režimu! Dnes jsem tady s oldies článkem z materiálu Na výlet.  Krásné kapsové stránky z tohoto kitu jste mohli vidět už u Annie tady a já mám pro vás nachystaný pro změnu 9x12 layout.


Když mi manžel poslal fotku z jejich klučičího výletu na kolech, bylo mi jasné, že tuhle jen tak nescrapnu. Řídíme se heslem, že když se jede po klasické silnici, je bezpečnost na kole nade vše, a tak oblíkáme raději hodně výrazná trika. Žlutooranžová není ve scrapu příliš oblíbená myslím, hihi, takže scrapování hrůza. Tak aspoň, že se kluci sladili do jedné křiklavé barvy a neměl každý jinou. No ale tento výletnický kit mi fakt vytrhl trn z paty. Je přesně v barvách, které jsem potřebovala. A dokonce jsem tam našla i výseky, které by mohly představovat jakési stopy po pneumatikách, což se jízdě na kolech hodí.

Tyto výseky jsem teda využila hojně, přelepila přes sebe a nakonec také každý výsek zvlášť prošila na stroji. Šicí stroj výseky prošitím zároveň narýhuje a mě to pak láká nadzvednout jim okraje, ať to jde trošku do prostoru. Jen se to špatně fotí, ale víte, co myslím ;)

Co šlo jsem teda prošila a zcela neobvykle nechala volně viset ustřihlé nitě. Já je totiž vždy provlékám na rubovou stranu. Takto má stránka zas jiný (rozevlátý?) rozměr. No, není to myslím špatné.

Malé žluté hvězdičky na platíčku s výseky mi připomněly, že mám plnou krabičku vellumových hvězd a že by se tady mohly hodit. Tak jsem jich tam nalepila hned několik v různých barvách. Jelikož trošku prosvítají, používám na jejich nalepení speciální lepidlo na vellum v rolátku.

Mini sešívačkou jsem přicvakla dvě frázové samolepky ke kousku bílé čtvrtky, obstřihla na stejnou velikost a na stránku přilepila jen malým kouskem oboustranky uprostřed. Kraje jsem ohla směrem nahoru a nechala trčet trošku do prostoru.

No a na stole mám teď pořád po ruce razítka Podmořský svět a Tropickou zahradu, takže jsem přidala do hotového layoutu trochu černé a narazítkovala pár křížků a koleček. Razítkování drobných vzorů je skvělá alternativa, když nechcete zrovna cákat na stránku kaňky akvarelovou barvou.

Štítky v kitu mě vždy potěší, používám je ráda. Akorát místo journalingu na ně většinou buď narazítkuji datum nebo jako tady, přilepím ještě nějaký ten výsek. Výsek s kolem byl původně kulatý, já jsem mu malinko ustřihla spodní část.

Před námi je zbytek prázdnin, pojďme si ho užít naplno, ať můžeme z krásně prožitých zážitků čerpat ještě na podzim a v zimě ;)

Mirka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover