úterý 9. srpna 2022

Stránka s razítky / MÍŠA

Zdravím všechny! Dnes pro vás mám takovou letní rychlovku. Tuhle stránku totiž budete mít hotovou raz dva. Jako základ jsem zvolila čistě bílou čtvrtku, na které jsem si washi páskou vymezila pruh. Na ten jsem posléze použila razítka z kolekce Letní nálada. Přiznám se, že původně jsem si myslela, že tyhle mořské motivy asi moc nevyužiju, ale opak je pravdou. Stejnými razítky a stejným způsobem jsem si předtím narazítkovala už i přání. Jak na to se můžete podívat tady.  


Když máte narazítkováno, stačí přidat jen pár ozdob a je hotovo. Já zvolila výseky opět z kitu Letní nálada a taky pár enamelek. Snažila jsem se celou stránku ladit do jedné barvy, protože jsem zvolila jinak dost výraznou fotku. 



A to je vše. Prostě rychlovka, přesně, jak jsem říkala. Tak letnímu tvoření zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover